ציוד לקוסמטיקאית – מניקור פדיקור


בין אם אתה אסטטיקאי, או טכנאי ציפורניים, תצטרך את הציוד המתאים לעבודה. כשיש לך את הציוד הנכון זה מאוד חשוב, כי זה יאפשר לך לעשות את העבודה הטובה ביותר האפשרית, ויחסוך לך זמן וכסף.

איזה ציוד דרוש למניקור ופדיקור?

בחירת הציוד המתאים למניקור ופדיקור חיונית. בין אם אתה מחפש לבצע את השירות בבית או בסלון מקצועי, אתה רוצה לוודא שיש לך את הכלים הנכונים.

כמה כלים בסיסיים כוללים ציפורן ציפורן, קובץ ציפורניים, דוחף, וחוצץ. כלים אלה יכולים לשמש מדי יום ולעזור לשמור על ציפורניים ורגליים בריאות.

ציוד לקוסמטיקאיות חיוני נוסף הוא כיסא פדיקור. הכיסא הנכון יספק לך את השירות הטוב ביותר. זה אמור להציע תמיכה מלאה למותניים וכרית נוחה. זה צריך להיות גם מושב עמיד. זה ימנע ממך לפגוע במהלך הטקס.

פדיקור יכול להקל על כאב ברגליים ובגב. הוא יכול גם להחליק אזורים מחוספסים בכפות הרגליים. זה גם יכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.

בהגדרה מקצועית, תצטרך מסיר ציפורניים כדי להסיר ציפורניים קשוחות. כלי זה גם יעזור לציפורניים שלך להיראות נקיות.

מברשת הרגליים היא כלי זיפים המסייע באזורים מחוספסים חלקים בכפות הרגליים. עדיף להשתמש בתנועה מעגלית עדינה. כשתסיים, שטוף את המברשת מתחת למים חמים.

עוד ציוד שימושי הוא מפריד. זה יכול לעזור ליישר את הבהונות ואת המפרקים. זה גם מגביר את מחזור הדם.

איזה ציוד דרוש למניקור?

בין אם אתה הולך על מקצועי או מניקור קיץ מהנה, אתה צריך את הכלים הנכונים כדי לקבל את המראה שאתה רוצה. כלים אלה יעזרו לך לקבל את מראה המניקור שאתה רוצה והם גם יעזרו לך לשמור על הציפורניים שלך בריאות.

אחד הכלים החשובים ביותר שתצטרך לעשות מניקור הוא הציפורן. זהו זוג מיוחד של מספריים שנועד לחתוך את הציפורן מבלי לפגוע בעור סביב הציפורן. הוא עשוי מפלדת אל-חלד ויש לו נקודת דיוק בסוף. פלדת אל-חלד תעזור לך להאיץ את צמיחת הציפורניים, בעוד שהנקודה החדה תעזור לך לגזום את הציפורניים כראוי.

כלי חשוב נוסף שתצטרך לעשות מניקור הוא פצירה. הכלי הזה יעזור לך לעצב ולהחליק את הציפורניים שלך לפני שאת מתחילה להבריק. אתה אמור להיות מסוגל למצוא סוגים שונים של קבצי ציפורניים, אבל עליך לוודא שאתה מחטא את הקבצים שלך לאחר כל שימוש.

הצעד האחרון ברוב השירותים הוא ליישם משחת מעילים ברורה. זה ייתן הציפורניים שלך ברק נחמד ולהגן עליהם מפני נזק. גם מעיל עליון באיכות גבוהה מומלץ.

יש גם מספר תרגילי ציפורניים שונים. כלי זה יעזור לך לעצב את הציפורניים שלך בכל סגנון.

איזה ציוד דרוש לציפורניים?

לעשות פדיקור או מאני-פדי בבית זה לא חשוב אם יש לך את הכלים הנכונים. אלה כוללים קוצץ עור, קובץ וליטוש איכותי. מניקור הוא כבר לא רק לעשירים ומפורסמים. הכלים הנכונים מאפשרים לך ליצור יצירת מופת מרהיבה משלך. החלק הכי טוב הוא שאתה יכול לעשות את זה בזמן שלך.

ערכות הפדיקור והפדיקור הטובות ביותר עשויות היטב ומכילות את הפריטים החיוניים ביותר. נינג 'ות הציפורניים הטובות ביותר מוקפדות על עבודתם. למשל, קובץ ציפורניים באיכות גבוהה יהיה להחליק את הקצוות של הציפורניים שלך מבלי לגרום נזק מיותר. בדומה לכך, מסיר נייר זכוכית טוב יגרום לרגליך להיראות טוב במהרה. אתה גם רוצה לקבל קצת שמן ציפורן לידיים שלך כדי לשמור אותם רכים וגמישים.

מניקור הוא לא רק כיף, אלא גם סימן טוב לרמת ההיגיינה הכללית שלך. זה גם רעיון טוב לעשות קרם לחות לפני היציאה החוצה. אם לא, תקבל פריחה. בדומה לכך, ערכות הפדיקור הטובות ביותר יכילו גם כמה ממרימי ספא רגליים כדי למנוע מהרגליים להתייבש יותר מדי. קרצוף רגליים הגון גם יגרום לרגליים שלך להיראות טוב יותר.