מוצרים אנטי אייג'ינג לפנים


מספר מוצרי טיפוח עור בשוק כיום נועדו למנוע ולהפוך סימנים של הזדקנות עור, כגון קווים דקים וקמטים. מוצרים נגד הזדקנות יכולים להיות מבוססים על קרם לחות או קוסמטי. שני המוצרים מכילים מרכיבים המסייעים להפחית את סימני ההזדקנות. בעוד שמוצר מבוסס קרם לחות נועד למנוע הזדקנות על ידי אספקת לחות לעור, קרם קוסמטי נוצר עם מרכיבים שנלחמים בהזדקנות על ידי הפחתת סימני הזדקנות כמו קווים דקים וקמטים.

איזה מוצר הוא הטוב ביותר עבור אנטי אייג'ינג?

למרבה המזל, יש בשוק מוצרים רבים נגד הזדקנות שיכולים לעזור לך למנוע הזדקנות מוקדמת ולטפל בסימני הזדקנות כמו קווים דקים וקמטים. המוצרים הטובים ביותר, לעומת זאת, הם אלה שעובדים עם סוג העור שלך.

מוצרים נגד הזדקנות יעילים ביותר כאשר משתמשים בהם בשיתוף עם מוצר הגנה לשמש. השמש אחראית ל ־ 90 אחוז מהזדקנות העור, ולכן הגנה על עורך מפני השמש היא הדרך הטובה ביותר לשמור עליו צעיר.

מוצרים נגד הזדקנות יכולים גם לשפר את המרקם של העור שלך ולהפחית את המראה של קווים דקים וקמטים. רטינואידים הם נגזרות ויטמין A החלקות קמטים ומקדמות את הייצור של קולגן חדש.

עוד מרכיב נפוץ נגד הזדקנות הוא חומצה היאלורונית, מולקולת סוכר טבעית שמשאירה את העור מיובש. קרם לחות גדול יכיל חומצה היאלורונית, יחד עם מרכיבים מרגיעים אחרים.

מרכיב נוסף נגד הזדקנות שרופאי עור רבים ממליצים עליו הוא רטינול, נגזרת ויטמין A המסייעת להחליק קווים דקים ולעודד את ייצור הקולגן. רטינול משמש גם לטיפול באקנה ולשפר את המראה של גודל הנקבוביות.

קרמי השמש הטובים ביותר מכילים דירוג גבוה של SPF, שיעזור להגן על העור מפני השמש. לחלק מקרם ההגנה יש חוסם מבוסס מינרלים, שהוא אידיאלי לאנשים עם עור רגיש.

איזה קרם אנטי אייג'ינג טובה לפנים?

בחירת מוצרים יעילים נגד הזדקנות לפנים שלך חיונית לבריאות העור שלך. ניתן להשתמש במגוון מוצרים כדי למקד סימני הזדקנות, כולל קווים דקים וקמטים, קהות ומרקם לא אחיד. ניתן אפילו למצוא מוצרים הממוקדים בסימנים ספציפיים של הזדקנות, כמו עיגולים אפלים ונפוחות.

שימוש בקרם הגנה הוא צעד חשוב בשגרת האנטי-הזדקנות שלך. קרם ההגנה מגן על העור שלך מנזק אולטרה סגול ומפחית את הסיכון לכוויות שמש. קרם ההגנה מכיל גם חומצה לקטית, חמצנית עדינה, כדי למזער את מראה הנקבוביות הגדולות ואת עודף השומן.

אולי תרצה גם להשקיע בסרום נגד חמצון. נוגדי חמצון הם סוכנים חזקים שנלחמים בנזק רדיקלי חופשי. נוגדי חמצון יכולים גם להפחית את המראה של קווים דקים וקמטים.

רכיבים מרכזיים אחרים נגד הזדקנות כוללים חומצות אלפא הידרוקסי (AHAs), רטינואידים, פפטידים וגורמי גדילה. כל אחד מהמרכיבים הללו יכול לעזור להחליק קווים וקמטים, לשפר את מרקם העור ולהגביר את ייצור הקולגן.

רטינואידים הם נגזרות של ויטמין A הממריצות את ייצור הקולגן, משפרות את מרקם העור ומונעות היווצרות קווים דקים. אתה יכול למצוא סיכות בית מרקחת שמכילות את המרכיבים האלה, כמו גם נוסחאות יקרות יותר.

הוכח כי רטינול מפחית את המראה של קווים דקים וקמטים, עור חלק ומקדם את תחלופת התאים. זה גם קרם לחות יעיל.

מהו הסוד לאנטי-אייג'ינג ?

למרבה המזל, אנחנו יכולים עכשיו לקנות מוצרים שיעזרו לנו לאלף את תהליך ההזדקנות. למעשה, יש כיום שוק גלובלי נגד הזדקנות ששווה 58.5 מיליארד דולר ב-2020. למרבה המזל, אנו יכולים גם לבחור כיצד לחיות את חיינו. שימוש בטכנולוגיה החדשה ביותר נגד הזדקנות יכול לעזור לנו להיראות צעירים יותר שנים ולעזור לנו לנהל אורח חיים בריא יותר.

זה לא סוד שאנחנו בני האדם נוטים מבחינה גנטית להזדקן והסביבה שלנו משחקת תפקיד בתהליך ההזדקנות שלנו. לכן משטר תחתונים טוב הוא הדרך הטובה ביותר להיראות צעיר יותר. בתור התחלה, להחיל קרם הגנה טוב עם SPF של לפחות 50. אתה צריך גם להסתכל לתוך שימוש בסרום שיער כדי למנוע מהשיער שלך להיות שביר.

בנוסף לקרם הגנה, עליך לשקול ללבוש מטרייה כדי להגן על עורך מפני איתני הטבע. טיפול בשיניים הוא גם חובה. כתם נחמד ללא שיניים יכול לעשות הבדל גדול בכמה זמן אתה מסתכל.

המגמה החדשה ביותר במחליקה כוללת טלאים שיפחיתו קמטים במשך הלילה. הם עשויים מסיליקון וחמצן ומוכח כי הם מפחיתים את עומק הקמטים. אתה יכול גם לנסות מסכות שנועדו למקד את הבעיות של העור שלך. לבסוף, אתה צריך לשקול שילוב שמן קוקוס למשטר היופי שלך.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://zeinabeauty.net/