אילו קורסים קיימים בפסיכומטרי? ‏


קורס הפסיכומטרי הוא קורס אינטנסיבי שנועד לעזור לסטודנטים להצליח בבחינה הפסיכומטרית בשלושה חלקים. הקורס כולל גם הרצאות שבועיות העוסקות בטעויות נפוצות ובאסטרטגיות לקיחת מבחנים. תלמידים צריכים לצפות לבלות 50-55 דקות בכיתה כל שבוע. אם יש לך זמן פנוי, אולי כדאי לשקול את קורס הפסיכומטרי.

קורס הפסיכומטרי בנוי סביב שלושה תחומי מיומנות עיקריים: הבנה, מילולית ומתמטית. שני תחומי המיומנות הראשונים מתמקדים בפתרון בעיות, בעוד שהשלישי בוחן את ניתוח הנתונים. סך של 20 שאלות יינתנו על סעיף זה, שאינו מתוזמן. במהלך ההפסקה בין החלקים, אתה יכול לקחת הפסקה של 5 דקות. אם אתה חושש להחמיץ שאלה, הצעד הראשון הוא לבחון את אפשרויות התשובה. זה ייתן לך תחושה של איך אתה יכול לשפר את הציון שלך.

קורסי פסיכומטרי פרמיום מציעים שיעורים בשידור חי ובביקוש. סרטוני הפרימיום מספקים הסברים מעמיקים של מושגי פסיכומטרי ושאלות. קורסים אלה נלמדים על ידי צוות מומחה של מומחי פסיכומטרי, שכולם קיבלו ציונים מושלמים. אתה אפילו יכול לקבל דו "חות התקדמות שבועיים כדי לראות כמה זמן השקעת בלימודים.

קורסי הפסיכומטרי הטובים ביותר מעניקים תשומת לב אישית והדרכה אישית. מורים הם בעלי ידע ומנוסים, והם תמיד מוכנים לעזור. מורים עושים שיעורים אינטימיים, כאשר כל תלמיד מציב לעצמו מטרות. התלמידים מציבים מטרות ספציפיות לפסיכומטרי, והמדריכים עוזרים להם להגיע אליהן. בכך, תוכל למקסם את ההצלחה שלך.

מספר קורסי הכנה לפסיכומטרי זמינים ברשת. קורס הפסיכומטרי המקוון של מגוש מכיל מאות שאלות אימון ושיעורי וידאו. הוא גם מציע מנהל שיעורים ייעודיים שיעזור לך להבין מושגים קשים. הוא כולל גם ערבות כספית. אם אתה לא מרוצה מהקורס, אתה יכול לבטל אותו עבור החזר מלא בתוך שבעה ימים.

מבחני הפסיכומטרי והמעשי דומים בתוכן ובפורמט שלהם. הם מעריכים מיומנויות חשיבה ביקורתיות וידע בסיסי בתכנית הלימודים. אתה יכול לבחור את האחד המתאים ביותר לסגנון הלימוד ולצרכים שלך. אתה צריך לחקור את המבחן כדי לקבוע מה מתאים לך. תן דעתך לסוג השאלות שברצונך לשאול בכל מבחן. ידע יסודי של כל מבחן יבטיח שתצליח בו. אם אתה לוקח גם פסיכומטרי וגם מעשה, לוודא שאתה מוכן.

בהתאם לצרכים שלך, אתה יכול לבחור להירשם לקורס פסיכומטרי בן שישה או שמונה שבועות. חלק מהקורסים האלה גם מציעים ערבות כספית אם אתה לא משפר את הציון שלך ב-200 נקודות. אתה אפילו יכול לקחת משפט ללא סיכון של חמישה ימים של הקורסים האלה. רבים מאותם קורסים גם מציעים הדרכה אישית ולימוד אישי. אתם יכולים גם לנסות את הקורסים של פרינסטון או ePREP פסיכומטרי באינטרנט.

קורס הכנה טוב לפסיכומטרי צריך להציע הדרכה אישית מותאמת לחוזקות ולחולשות האישיות שלך. מציע קורס מותאם אישית וערבות 160 + נקודות. הקורס מכיל יותר משבע מאות שאלות תרגול וקטעי וידיאו 100 שעות של שיעורים. הקורס מכסה כל תת-סעיף פסיכומטרי וכולל עשרה מבחני תרגול. זה גם יקר באופן תחרותי עם קורסי הכנה לפסיכומטרי אחרים. ואם אתה רציני לגבי ההכנות לפסיכומטרי, אתה צריך לשקול קורס על ידי טלמור פסיכומטרי ומתמטיקה.