ציוד לחדר כושר


ספסל אימונים בסיסי הוא חייב להיות חתיכת ציוד התעמלות. סוג זה של ספסל הוא אידיאלי למתחילים, קשישים, וספורטאים צעירים, כפי שהוא מאפשר לך לבצע הרבה אימונים במשקל, כמו כפיפות בטן ושכיבות סמיכה. בהתאם לסוג האימונים שאתה עושה, ייתכן שתצטרך פיסות מתקדמות יותר של ציוד. עם זאת, ספסל אימונים בסיסי יכול להיות השקעה גדולה בחדר הכושר שלך.

הליכונים הם צורה מצוינת של אימון אירובי. ודא הליכונים הם עמידים ולבוא עם צגים קצב לב. הליכי התעמלות מסחריים הם יציבים מאוד, ואילו ספורטאים שאפתנים מעדיפים ציוד התעמלות אחר. סוג הציוד שתבחר תלוי במטרות שלך ובגודל חדר הכושר שלך. לאימון אירובי יעיל ביותר, לחפש מודלים עם מהירויות שונות ושיפועים. סוגי ציוד ספורט אחרים מתאימים יותר, כגון מכונות חתירה או משקולות חופשיות.

משקולות הן ציוד כושר חיוני ובאות בהרבה גדלים, צבעים וחומרים. בעת בחירת משקולות, שקול רכישת סט עם מתלה לאחסון קל יותר. הליכונים הם בין ציוד ההתעמלות המסחרי הנפוץ ביותר. הם נהדרים לחימום, ויכולים לשרוף גם הרבה קלוריות. יש מכונות יקרות יותר מאחרות, אבל הן מאוד מתפקדות ונוחות. הליכון יכול לעזור לך לעשות כמה סוגים שונים של תרגילים בבת אחת, כולל תלתלי שריר הזרוע ולחץ על הרגל.

מכונה דוחה היא בחירה טובה למי שרוצה לחזק את השרירים והשרירים שלו. חשוב לזכור להחזיק את הבר קצת יותר רחב מהכתפיים שלך ולשמור את המרפקים שלך מופנים כלפי מטה לכיוון הרצפה. תלת ראשי משמש בעיקר בתרגיל זה, אבל אתה יכול גם להרגיש את המתח בשרירי הזרוע שלך במהלך התרגיל. אם אתה יכול להרשות לעצמך, ציוד ההתעמלות הזה שווה כל אגורה.

העלות של ציוד לחדר כושר חדש יכולה להיות גבוהה יותר מאשר אלה בשימוש, אבל זה שווה את ההשקעה הראשונית. סט חדש של ציוד ממותג מהימן יספק שנים של שירות ותועלת. תמיד לעשות את המחקר שלך ולוודא שאתה בוחר פיסת ציוד עשוי היטב. ודא שאתה מבין את הצרכים שלך, איזה סוג של ציוד אתה צריך, ואיזה סוג של ציוד מגיע עם אחריות. אל תשכח לשאול על שירותי תחזוקה ותיקון אם אתה צריך אותם.

מכבש הרגליים היושב הוא עוד פיסת ציוד התעמלות שהוא אידיאלי למתחילים. זה עובד שרירי הבטן, מיתרים, ושוקיים ללא הסיכון לפציעה. שימוש במכונות התנגדות יאפשר לך ללמוד צורה נכונה ולשפר את הטכניקה שלך. לכל מכונה יש הוראות מודפסות בצד. עם זאת, אם אתה לא בטוח איך להגדיר את המכונה, חבר צוות כושר יכול לעזור לך. לבסוף, מכונות עיתונות חזה הן עוד פיסה פופולרית של ציוד כושר. הם משתמשים בידיות משוקללות כדי להפעיל את שרירי החזה.

סוג נוסף של ציוד אימון הוא מדף ריבועים. ישנם מספר מודלים שונים זמינים, וכל אחד מהם במחיר שונה. אם אינכם בטוחים כיצד להשתמש במתלה כורעים, ישנן חלופות, הכוללות רכישת חלקים נפרדים של ציוד כגון תחנת טבילה או מכונת פולדאון LAT. אתה יכול גם לבחור להתאמן ללא ציוד הכושר לחלוטין אם אתה לא מרוצה עם ההתקנה הבסיסית.

פיסה אחת של ציוד כושר שניתן להשתמש בו על ידי גברים ונשים היא מכונת גידול העגלים. הוא מדמה עולה במדרגות ופועל על פלטפורמה נעה הדומה למדרגות נעות או הליכון. יש לו התנגדות מתכווננת ומאפשר לך לבחור כמה מהר אתה רוצה ללכת. ציוד זה ניתן לרכישה בנפרד, ויכול להיות תוספת יקרת ערך לכל חדר כושר.