מהו דיקור סיני ואיך זה עובד?

דיקור סיני

דיקור סיני יכול להיות משהו שאתה סקרן לגביו. מאמר זה יסביר הכל. מאמר זה יסביר את היתרונות של טכניקה זו וכיצד היא פועלת. טכניקה עתיקה זו זמינה לכל הגילאים. קבלת טיפול תאפשר לכם לדאוג לעצמכם ולשפר את איכות חייכם! נדון כיצד דיקור סיני פועלת וכיצד היא יכולה לעזור לך.

מהו דיקור סיני?

דיקור סיני הוא שיטת ריפוי עתיקה שמקורה בסין. ניקסון פתח את היחסים הדיפלומטיים עם סין בתחילת 1970. דיקור סיני בשם ג ' יימס רסטון החל להשתמש בדיקור סיני לכאב שלאחר הניתוח. התרגול זכה לפופולריות ובסופו של דבר הובא לארצות הברית. דיקור סיני שימש במדינה זו לטיפול בכאב ולקידום בריאות האישה. בשנת 1980, דיקור סיני הייתה שיטה פופולרית לטיפול בנשים עם בעיות וסת.

דיקור סיני יכול לטפל במצבים רבים. אנשים רבים מוצאים הקלה על כאבים כרוניים וחריפים. טיפול יחיד יכול לספק עד 80% הקלה מכאב חריף. עם זאת, עבור הסובלים מכאבים כרוניים, ייתכן שיידרשו מספר מפגשים כדי להשיג את אותן תוצאות. מצבים אחרים שטופלו בדיקור סיני כוללים התמכרות, תסמונת התעלה הקרפלית, ברונכיטיס, מיגרנה, מחלת פרקינסון ואפילו מצבים גינקולוגיים. לעתים קרובות ניתן להשתמש בדיקור סיני לטיפול בבחילות מכימותרפיה.

דיקור סיני כרוך בשימוש במחטים דקות כדי להכניס לחלקים שונים ולקדם ריפוי ותפקוד תקין. צורה עתיקה זו של רפואה פותחה בסין ומשמשת כבר למעלה מ -2,500 שנה. הוא משמש לטיפול בבעיות בריאות כלליות ולמניעת מחלות במשך שנים רבות. המחטים קטנות מאוד ולעתים קרובות מחקות את תחושת האלכוהול, מה שעלול להפוך אנשים רגישים יותר לנוחים יותר. כתוצאה מכך, החולים מדווחים על הקלה בכאב וחסינות מוגברת.

כיצד פועל דיקור סיני?

ההסבר הפשוט ביותר של איך דיקור סיני עובד, היא שזה מגרה את מערכת העצבים המרכזית. זה בתורו שולח כימיקלים לחלקים שונים של הגוף שלך. כימיקלים אלה, הנקראים אנדורפינים, נחשבים לעזור לגוף באופן טבעי לנהל את הכאב, ולקדם ריפוי. מתרגלים רבים מאמינים כי הדיקור יכול להגביר את זרימת הדם לאזורים ספציפיים. זה בתורו מגביר את זרימת הדם בכל הגוף. מכיוון שדיקור סיני מנוהל לנקודות ספציפיות, לא בהכרח תחוו כאבים באזורים אחרים בגוף.

דיקור סיני משמש לרוב לטיפול בבעיות כאב כרוניות ואקוטיות. יתרונות נוספים של טיפול בדיקור סיני כוללים עיכול משופר והפחתה בסימפטומים של דלקת פרקים, מיגרנות, כאבי מפרקים ונדודי שינה. אנשים רבים מצאו דיקור יעיל בטיפול בדיכאון ומתח. בנוסף לטיפול בתסמינים גופניים, דיקור סיני יכול לעזור לסובלים מבעיות גינקולוגיות, עקרות, נדודי שינה ועייפות. זה יכול גם לקדם תחושה כללית של רווחה, כמו יותר אנרגיה ושינה טובה יותר של לילות.

דיקור סיני משתמש במחטים דקות לגירוי נקודות ספציפיות בגוף. נקודות אלה משחררות חסימות ומחזירות את זרימת האנרגיה הבריאה. כדי לעורר את המחטים, מתרגלי דיקור סיני עשויים להשתמש גם בחום או בפולסים חשמליים. כל רופא משתמש בטכניקה שונה ולכן כל טיפול הוא ייחודי. רוב האנשים שוכבים או יושבים במהלך הטיפולים. מומלץ לפנות לאיש מקצוע רפואי אם יש לך מצב בריאותי.

מהם היתרונות של דיקור סיני?

דיקור סיני מסייע לגוף לייצר יותר מלטונין, הורמון המווסת את מחזורי השינה והערות. אנו מייצרים פחות מלטונין בשל אורח החיים המודרני שלנו, הרגלי שינה גרועים וגורמים אחרים. זה יכול להוביל לבעיות כמו נדודי שינה, התעוררויות תכופות בלילה ועייפות כללית. דיקור סיני מסייע בשיקום היכולת הטבעית של גופנו להירדם.

דיקור סיני יעיל גם בהפחתת מיגרנות וכאבי ראש כרוניים. על פי המכונים הלאומיים לבריאות דיקור סיני יכול להפחית את תדירות הכאב וחומרתו ואף עשוי להיות יעיל יותר מתרופות קונבנציונליות. יתרון שני הוא הטיפול במיגרנות, שהן תלונה נפוצה בעולם של ימינו. דיקור סיני מסייע בהקלה על מצב זה על ידי הגדלת זרימת הדם בראש ובצוואר. דיקור סיני יעיל גם בטיפול בעיוורון לילה.

דיקור סיני אינו יעיל רק בהקלה על בחילות והקאות אלא גם יכול לעזור לחולים עם מצבים אחרים. זה משפר את מצב הרוח ונלחם בעצבנות היקפית הנגרמת על ידי כימותרפיה. דיקור סיני מועיל גם לחולי סרטן. זה יכול גם לעזור להם להתמודד עם בחילות והקאות הנגרמות כתוצאה מכימותרפיה. דיקור סיני רבים מקפידים על פרוטוקול קפדני למניעת זיהום. דיקור סיני יכול להועיל לכל שלבי המחלה.