עצות כיצד לטפל באופן טבעי באטופיק דרמטיטיס


אם יש לך אקזמה, אתה תדע כמה קשה זה יכול להיות לטפל בה. רוב טיפולי המרשם ומעבר לדלפק רחוקים מלהיות יעילים למצב זה. אם רק הייתה דרך לגלות איך לרפא דלקת עור אטופית אחת ולתמיד מבלי להסתכן בתופעות לוואי. יש לי את התשובה ואגיד לך.

תרופות מרשם אינן הפתרון להפרעות עור אטופיות. כדי לרפא באמת את האקזמה שלך אתה חייב קודם לקבוע את הסיבה. וזו לא משימה קלה. עם זאת, אם אתה מוכן להשקיע קצת זמן ומאמץ בחקר הנושא הזה אתה צריך להיות מסוגל להבין למה האקזמה שלך ממשיכה לחזור.

דלקת עור אטופית היא מצב נפוץ מאוד. לגופנו יש נטייה להגיב באופן שלילי לסוגי מזון מסוימים. אף ־ על ־ פי שאבותינו יכלו לאכול פירות וקליפת עץ לצורך תזונה, התזונה של ימינו מלאה במזון מעובד ובמזון זבל. הגוף שלנו מאוד רגיש כך שכל מזון שכבר מעובד או ממותק יכול לגרום לבעיות. אם זה קורה לעתים קרובות, העור שלך יכול להיות מאוד יבש ומודלק.

דלקת עור אטופית יכולה להיגרם גם על ידי לחץ. לחץ יכול לגרום לכל מיני בעיות לגוף שלך כולל התפרצויות אקזמה. סגנון החיים המהיר של היום יכול לגרום ללחץ, שיכול להשפיע גם על העור שלך. אם אתה מרגיש שגופך מותקף ללא הרף והעור שלך רועד, זה סימן שמשהו לא בסדר.

אתה יכול ללמוד להרגיע את עצמך מכיוון שיש פתרון נותן מענה וטיפול טבעי באטופיק דרמטיטיס. נשימה עמוקה היא דרך נהדרת להירגע. הגוף והעור שלך ירגישו רגועים יותר אם אתה לוקח נשימות עמוקות ואיטיות לאורך היום. ברגע שאתה רגוע, קרם לחות.

אולי תופתע לדעת שקרם לחות בעור הוא השיטה הטובה ביותר לטפל באופן טבעי בדרמיס אטופי. הגוף שלך זקוק לאמירות טבעיות כדי לשמור עליו לח ולהגן עליו מפני עליות התלקחות אקזמה. קרמי הלחות הטובים ביותר מבוססים צמחים כי הם עוזרים לרפא את האקזמה שלך מבפנים החוצה.

שתיית מים בשפע היא דרך אחרת לטפל באופן טבעי בדלקת העור האטופית שלך. שתה לפחות 8 כוסות נוזלים ביום. זה יעזור לשטוף רעלנים מהגוף שלך, לעזור לך לקרום את העור, ולהפחית את הגירויים הקשורים לאקזמה. יש הטוענים שאם אינך מסוגל לשתות מים, עליך להוסיף למים שלך חומץ סיידר שווה חלקים. חומץ סיידר התפוחים עוזר להרגיע את הגירוד שלך וגם מפחית את האדמומיות של פריחת האקזמה.

לבסוף, דרך אחת לטפל באופן טבעי בדלקת עור אטופית היא על ידי לקיחת תוסף המכיל את כל הוויטמינים החיוניים, מינרלים, ועשבים שאתה צריך כדי לעזור להתפרצות האקזמה שלך. תוסף אחד שהוכח כיעיל נקרא פרוביוטיקה על פטריות. חיפשתי את התוסף הזה גבוה ונמוך, עד שמצאתי אחד בניו זילנד שהציע משפט חינם.

על מנת לקבל את מלוא התועלת של איך לטפל בדלקת עור אטופית באופן טבעי, אתה צריך לקחת את כל שמונה השבועות של הצעת המשפט בחינם. ברגע שתחווה את מלוא היתרונות של התוסף תצטרך להמשיך בתהליך של ארבעה שבועות. זכור לאכול תזונה מאוזנת הכוללת הרבה פירות וירקות. ודא שאינך משתמש בקרם לחות או במוצרים מבוססי נפט על העור כאשר אתה מטפל בו. אתה תראה תוצאות ברגע שאתה כבר טיפול האקנה שלך לזמן מה.

ניתן לטפל בדלקת עור אטופית גם בשיטות טבעיות, אך הטיפול ברופא הוא הטוב ביותר. תזכור שאקזמה לא חייבת להיות מקרה חירום. אתה יכול לטפל בזה על ידי מילוי הוראות הרופא שלך. הרופא שלך עשוי להציע שינויים בסגנון החיים כמו לבישת בגדים רופפים, שינה עם סדינים נקיים ויישום קרמים נגד גירוד.

טיפ נוסף לטיפול באופן טבעי בדרמטיטיס הוא להשתמש בקרם לחות ככל האפשר. באפשרותך לרכוש קרמים טבעיים או הומאופתיים, קרמי לחות וקרם שניתן להשתמש בהם כדי להפחית את היובש. קרמים טבעיים יכולים לשמש להפחתת היובש. הם לא מכילים ריחות סינתטיים או חומרים משמרים. זה חשוב אם אתה רוצה תופעות לוואי לטווח ארוך להימנע.