מהו קרם הלחות הפנים הטוב ביותר? מצא את המרכיבים המתאימים לעור בריא


ישנם מוצרים רבים שם בחוץ שטוענים להיות קרמי לחות הפנים הטובים ביותר. זה באמת קשה להבין איזה מהם באמת מספק כיסוי טוב ואיזה לא. תחמוצת אבץ היא מרכיב אחד ברבים מהם. תחמוצת אבץ היא טבעית לחלוטין ואינה מכילה כימיקלים סינתטיים. תוכלו לראות כי מרכיב זה נפוץ מאוד קרמים בשל השפעותיו מתייבשות.

אחד מקרם הלחות הטוב ביותר שכולל את המרכיב הזה הוא שמן אבוקדו. הוא עשיר מאוד בחומצות שומן וחלבונים המספקים הגנה טבעית מפני רדיקלים חופשיים ולחצים. היא יעילה מאוד בריפוי פגמים וסוגי עור מגורים. היא גם יעילה מאוד בהזנה ובהמחשה מחדש של העור.

שמן אבוקדו כולל גם שמן מקדמיה. בגלל יכולת המים שלו, שמן טבעי זה יכול להיות אחד מקרם הלחות הטוב ביותר בפנים. הוא מספק לעור מרקם נעים ומרגיש תוך שמירה על לחות הולמת, לדברי חלק מהמשתמשים בו.

ניתן לקבל תשובה שונה מקורא אחר אם אתה קורא היטב את התוויות. יש הטוענים כי Phytessence Wakame הוא אחד מאותם מרכיבים שיכולים לעזור להם לקבל תגובה שונה. מומחי יופי ממליצים להשתמש במרכיבים טבעיים כמו Phytessence Wakame. אחרים טוענים שאי אפשר להבחין בין מרכיבים פעילים לבין מרכיבים לא פעילים. במקרה זה תוכל לקבל תשובה אחרת בהתאם למידת מהימנותם.

יש הרבה קרמי לחות היום או נרות הופי. אתה צריך להיות זהיר בעת בחירת קרם הלחות הפנים הטוב ביותר. קרמי לחות מסוימים יעילים יותר מאחרים משום שהם מכילים יותר נוגדי חמצון.

בקבוקים קטנים הם האפשרות הטובה ביותר לקרם לחות. ייתכן שתזכה לתשובה שונה מקורא אחד למשנהו כאשר הם מזכירים ניחוחות. שברים, אלכוהוליסטים ופרבנים הם מרכיבים נפוצים בניחוחות. תמציות טבעיות ושמן חיוני בטוחים ויעילים יותר. לדוגמה, רופאי עור ממליצים להשתמש ב ־ Replenix Plus של דרמלוגיקה לעור רגיש.

רוב החברות הקוסמטיות משתמשות במרכיבים סינתטיים כגון נפט ומינרלים. חלק מהמרכיבים שרופאי עור מציעים נגדם הם פרבנים, אלכוהולים וניחוחות. קורא אחד טוען שקרם לחות פנים צריך להכיל קיהל. אחר ממליץ על שמן זרע שומשום, שניתן למצוא במותגים כמו אוקסי 10.

קל לבחור את קרמי הלחות המתאימים לסוג העור שלך אם אתה יודע אילו מרכיבים לחפש. כל סוגי העור יכולים להשתמש באותם מרכיבים, כך שאין פתרון אחד. להתייעץ עם רופא עור לייעוץ על אילו מוצרים יהיה הכי טוב בשבילך.

רוב קרמי הלחות בשוק כיום כוללים גם סוכנים מרגיעים. הם לא נחוצים, אבל חלקם טובים יותר מאחרים. אתם יכולים לשקול משהו עם חומצות סליציליות, שהוא מופלא. חומצה גליקולית היא חומצה קלה וצריכה להימצא בכל קרם לחות. חומצה היאלורונית עשויה להימצא גם בקרם לחות. ההימורים הכי טובים שלך הם אלה שיש להם מחסום, כך לחות נוספת לא לברוח או לחלחל דרך שכבות ההגנה של העור שלך.

ההיבט הבסיסי ביותר של טיפול בעור הוא מתן תזונה. יש צורך בחמאת שיי וחמאת קקאו כדי להזין ולשתות את העור. חומצות אלפא-הידרוקסי (AHA) הן חיידקים המכוונים לתאי עור יבשים. הם גם זקוקים לחומרי הומור כגון הידרונית וחמאת קקאו. כל המרכיבים האלה שומרים על לחות קרובה לפני השטח של העור שלך, שבו הוא יכול בקלות להיספג על ידי תאי העור. כדי לתקן עור פגום או יבש, תצטרך קרם לחות.

מלבד מתן לחות, קרם לחות טוב גם יחדש את העור שלך. כמה מרכיבים שעושים בדיוק את זה כוללים בזלת, תמצית פירות תשוקה, ושמן ג 'וז' ובה. זוהמה היא מרכיב טבעי עבה שניתן להוסיף לקרם ולקרם בקלות. שמן פירות הוא קרם לחות טבעי ומקור גדול לנוגדי חמצון. אחרון חביב, קרם לחות ג 'ל הוא האפשרות הטובה ביותר לחדש את החומרים המזינים של העור שלך ולהזין אותו. סביר להניח שראית אחד במגזין או בטלוויזיה. אולי אפילו השתמשת בזה פעם או פעמיים.

קרם לחות פנים איכותי צריך להכיל מרכיבים כגון la roche-posay, שמן אבוקדו, באבאסו, וחמאת שיאה. יש מוצרים רבים שיכולים להיות זולים. חלק מהמוצרים הטובים ביותר הם למעשה זולים יותר. מוצרים אלה עשויים להיות שווים ניסיון, במיוחד אם הפעם הראשונה שלך בתעשיית היופי. אתה תהיה אסיר תודה שעשית.