מוצרי ציפורניים – אילו מוצרי ציפורניים נחשבים כקוסמטיקה? ‏


שימוש בקוסמטיקה כדי לשפר את המראה שלך יכול להועיל מאוד למראה שלך, אבל אתה צריך להיות מודע לתגובות אלרגיות אפשריות למוצרים אלה. במקרים נדירים, אדם עלול להיות אלרגי ללק או לסוג מסוים של לק, ולגרום לתגובת דלקת עור מגרה או אלרגית. בנוסף לכאב חמור ולחוסר נוחות, אלרגיה ללק עלולה לגרום לזיהומים ואף למחלות קשות. קרא על מנת ללמוד איך להגן על עצמך.

קוסמטיקה ציפורניים כבר זמן רב פופולרית ועזרו לנשים בכל רחבי העולם לשפר את המראה שלהם והערכה עצמית. מגוון מוצרי ציפורניים זמינים כעת כדי לעשות לך מניקור מושלם ולשמור על הציפורניים שלך נראות ערמומיות כל הזמן. בבריטניה לבדה, הקונים מוציאים PS150 מיליון דולר מדי שנה על מוצרי קוסמטיקה. בגלל הביקוש הגבוה ללק, חברות משקיעות מיליוני ליש "ט כדי ליצור מוצרים חדשים וחדשניים. בדרך זו, מוצרים אלה חיוניים לנשים בכל הגילאים.

מוצרי קוסמטיקה לציפורניים כוללים סוגים רבים של מוצרי יופי המשפרים את בריאות האצבע והציפורניים, המראה והעמידות. הסוג הפופולרי ביותר של קוסמטיקה לציפורניים הוא לק, אך קיימים מוצרים רבים אחרים שאינם קוסמטיים בלבד בטבע. יש שנועדו לרכך את ציפורני העור ולחזק את הציפורניים, ולהפוך אותן לעמידות יותר. במילים אחרות, קוסמטיקה של ציפורניים יכולה לכלול כמעט כל סוג של מוצר יופי, כולל אלה לפנים, שיער וגוף.

מנהל המזון והתרופות מפקח על מוצרי ציפורניים. כל עוד הצרכן משתמש במוצר כראוי, הוא בטוח לשימוש. אם האריזה מכילה הצהרות אזהרה, עקוב אחריהן. אם מוצר אינו תואם את החוק, מנהל המזון והתרופות רשאי לפעול. בנוסף ל-FDA, המדינה והרשויות המקומיות מווסתות סלון ציפורניים ומניקוריסטים. הם גם מווסתים את הרישוי של טכנאי ציפורניים ומניקוריסטים. הם התייחסו לבטיחות של עובדי סלון ציפורניים גם כן.

באופן כללי, ציפורני הנשים הן חלק חשוב מהטיפוח האישי והן חלק חיוני מבריאותן הכוללת. טיפול בציפורניים חיוני כדי להיראות טוב, ויישומים קוסמטיים של לק יכולים לפגוע בבריאות הציפורניים. אף שניתן להשתמש במוצרי ציפורניים בצורה בטוחה ויעילה, חשוב להבין את הסיכונים הנלווים לשמירה על ציפורניים בריאות. לדוגמה, יש מוצרי קוסמטיקה המסווים רמזים אבחוניים או מסתירים תנאי ציפורניים מכוערים. למרות השימוש הנפוץ בו, הטיפול בציפורניים עלול להוות סיכון בריאותי משמעותי אם המכשירים או הציוד המשמשים לייפוף הציפורניים אינם מחוקרים ביסודיות.

סריצין הוא חלבון טבעי המופק ממשי. יש לו תכונות מצוינות של ספיגת מים ויצירת מעילים. כאשר משתמשים במעיל בסיס במוצרי מניקור, סריצין משפר את המראה המבריק ואת יכולות שמירת הלחות של הציפורן. קרטין וקולגן הם רכיבי חלבון חלשים ויש להם יכולות יצירת מעילים מוגבלות. ללא סריקין, קשה לשמור על הבריאות ועל הברק של הציפורניים. למעשה, מוצרי טיפוח לציפורניים צריכים לכלול מרכיבים המשמרים את הלחות.

פרטים נוספים: https://kimnizri.com/