אילו מוצרים אני צריכה כדי להתחיל לעשות בניית ציפורניים? ‏


אם אינך בטוח לגבי בטיחות מוצרי הציפורניים שלך, קרא מאמר זה. הנה כמה עצות לשימוש במוצרי ציפורניים בבטחה. תמיד לעקוב אחר הוראות על התווית, ולשים לב להצהרות אזהרה. בעוד שרוב המוצרים מסווגים כקוסמטיקה ובטוחים לשימוש בבית, יש המכילים מרכיבים מזיקים. חלקם אפילו מסוכנים אם אתה מקבל אותם לתוך העיניים שלך. אם אתה מבחין בתגובות אלרגיות למוצרים, אתה צריך ליצור קשר עם מינהל המזון והתרופות.

בין הכלים שאתה יכול להשתמש על הציפורניים שלך הם קוצץ ציפורניים ולוחות אמרי. אלה שימושיים להחליק את הקצה החופשי של הציפורן וליצור רכסים זעירים כדי לגרום לו להיראות מבריק. עם זאת, אתה צריך להיפטר מהם אחרי כל לקוח. אתה יכול גם לרכוש מברשת אבק כדי לסלק אבק מהכלים. ואם אתה מתכנן לעשות ציפורניים אקריליק או ג'ל, ייתכן גם צריך דוחף ציפורניים כדי להסיר את העור סביב צלחת הציפורניים.

הציפורניים אומנם נראות חסרות חשיבות, אך העור מסביב לציפורניים יכול להפיק תועלת ממוצרי קוסמטיקה ציפורניים. רבים סובלים מציפורניים תלויות או מקילוף ציפורניים, הנגרמות מיובש באזור שמסביב לציפורניים. מוצרים רבים בשוק נועדו לפתור בעיות אלה על ידי קרם לחות בעור שבבסיס הציפורן. בדרך כלל מגבשים קרמי ציפורן כדי לעזור בתנאים אלה, וקרם עשיר משלב את התכונות הלחות של קרם עם הקלת ציפורניים.

בעוד שללק אין יתרונות בריאותיים, הוא משפר את מראה הציפורניים שלך. יש מוצרים לבניית ציפורניים זמינים בכל טווח מחירים, מזול עד יקר. הגרסאות הגבוהות יותר בדרך כלל מציעות מעיל חלק וארוך יותר. בנוסף, יצרני קוסמטיקה רבים נכנסו לשוק הציפורניים. רוב המוצרים האלה מתוכננים להיות מיושמים ישירות על הציפורן, ולהכיל מרכיבים שיכולים להיות מועילים או רעים לציפורניים שלך. לדוגמא, ציפורניים מבוססות שמן הן מצוינות בהעברת לחות לציפורניים יבשות.

אבקת אקריליק מודלונים מגיעה בערכה עם 12 גוונים של נצנצים וצבע מוצק. האבקה האקרילית מכילה נוסחה לא צהובה מתקדמת כדי למנוע שינוי צבע ולתת לך מניקור ללא רבב תוך זמן קצר. המוצר גם מגיע עם מברשת, קובץ, ומפעיל כדי להשלים את המראה שלך. זה מוצר מעולה, ואתה תהיה מרוצה מהתוצאות. ואפשר אפילו לנסות את זה בבית עם הנוסחה הקלה לשימוש.

ניתן גם להסיר רצועות ויניל דקורטיביות בעזרת אצטון. רצועות דבק אלה ניתנות להסרה מבלי לפגוע בציפורן הטבעית, והן יכולות להימשך עד 14 יום. אפשרות פופולרית נוספת היא ליטוש ג 'ל, שהוא משחה המורכבת מאבקת חלקיקים אקרילית עדינה ונרפאה באור אולטרה סגול. המוצר הזה נמשך 10-14 ימים ודורש טבילה כדי להסיר. הם אידיאליים לאנשים שרוצים לשנות את ציפורניהם לעתים קרובות. מניקור טוב אינו שלם ללא מוצרי ציפורניים.

כאשר מסירים לק, משתמשים בממס אורגני כמו אצטון, חסר צבע ותנודתי. הוא מכיל מגוון של רכיבים, כולל שמנים וניחוחות. תלוי בסוג הליטוש שבו אתה משתמש, ייתכן שתצטרך רפידות כותנה או קצף ספוגים במסיר. עם זאת, אצטון יכול לגרום נזק לציפורניים אקריליות וג 'ל נרפא. חלופה לאצטון היא אתיל אצטט, המכיל אלכוהול איזופרופיל.