מומלץ להיות מודע לגורמים אלה לפני מעבר לדיור מוגן

דיור מוגן

דיור מוגן הם סוג של בית מגורים למבוגרים שאינם מסוגלים לגור בעצמם. זהו סוג של מתקן דיור המציע סיוע ופיקוח לאנשים עם מוגבלויות. קהילת מגורים מוגנת היא אופציה ידידותית לקשישים. לפני שאתה עובר לבית מגורים מוגן, יש הרבה דברים שאתה צריך לחשוב עליהם. אלה הם חלק מהדברים שאתה צריך לשקול לפני שאתה עובר למגורי סיוע.

השכרת השוק ההוגן לדיור צנוע באזור משמשת לחישוב יוקר המחיה בבית מגורים מוגן. ה-FMR הוא כ-110%. סבסוד שכר הדירה משולם ישירות לבעל הבית וניתן להשתמש בו כדי לקזז את עלויות הטיפולים הרפואיים. אדם צריך להיות מסוגל לגור בבית בנוחות ולהחליט בעצמו מה הוא רוצה לעשות.

המתמחה יכול לבחור את השירותים שהם צריכים. בדרך כלל, המגורים המסייעים יתאמו ביקורי רופאים ושירותי רפואת שיניים, לכן חשוב לדון בפרטים לפני החתימה על הקו המקווקו. בתי מגורים מעסיקים עולים בדרך כלל פחות מדירות עצמאיות. האחרון בדרך כלל זול יותר. עם זאת, שכר הטרחה עבור שירותים נוספים, כגון תחבורה, בדרך כלל גבוה יותר. אם אתה זקוק לעזרה נוספת, זה רעיון טוב לבחור אגרה למגורי שירות.

היבט חשוב נוסף שיש לשקול כאשר בחירת מגורים בסיוע הוא מיקומו. באופן אידיאלי, למגורים יש חדר אוכל מרכזי ואזור טרקלין שבו התושבים יכולים להירגע. בחלק מהחדרים יש חדרי שינה פרטיים או פרטיים למחצה. הבטיחות והנוחות של התושבים מובטחת על ידי שירותים משותפים. הדיירים צריכים להרגיש בנוח ומתוחזקים היטב. מגורים שמספקים דיור מוגן צריכים לכבד את הפרטיות של התושבים ולתת להם את החופש לחיות חיים נורמליים.

דיור מוגן אומנם מעניקים יתרונות רבים, אך ישנם גם סיכונים פוטנציאליים רבים. אחד הברורים ביותר הוא שבתי דיור מוגן הם יותר חברתיים מבתים רגילים. בזמן שאתה עדיין יכול לבחור את הקהילה הטובה ביותר עבור יקירך, עדיף למצוא את האדם הנכון שיש לו אווירה קהילתית שבה הם ירגישו בנוח. יש לשקול את הפרטים הקטנים ביותר כמו גודל המגורים ומיקומם לפני שמסתפקים בדיור מוגן.

דיור מוגן משתנים בתמחור ובשירותים שלהם. אולי תמצא תיקונים ושירותים מפוארים במתקן יוקרתי יותר. הנוחיות והשירותים האלה יהיו יקרים יותר מאחד בסיסי. השירותים המוצעים במקומות שונים עשויים גם הם להשתנות. אם חולי שיטיון רוצים לגור בביתם, עליהם לשקול מתקני מגורים יוקרתיים. הם אולי יעדיפו אפשרות בעלות נמוכה יותר אם הם רוצים להישאר בביתם.

בתי מגורים מעסיקים הם אידיאליים לקשישים ומספקים שירותים לאנשים עם דמנציה. חבר צוות בבית מגורים מוגן יכול לספק תמיכה לכל רמה של טיפול. מגורים בסיוע מציע הטבות רבות, כולל אורח חיים ללא תחזוקה. רווחתו של תושב היא חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלו. לטיפול רפואי חירום, מתקן סיעודי צריך להיות קרוב לבית חולים.

זוהי החלטה גדולה עבור יקיריך לבחור דיור מוגן. המתקן צריך להיות נוח לתושב, תוך מתן התמיכה והטיפול הנדרשים. הצוות צריך להיות קשוב לצורכי התושבים ולעודד עצמאות. בנוסף לכך, על המתקן לעודד ניקיון, אכפתיות וחברתיות. אם אתה לא יכול לעשות את זה לסיור של המתקן, אז ללכת ולפגוש את התושבים.

לדיור מוגן יש יתרונות רבים. ראשית, בטיחות לא תהיה דאגה. אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהאהוב שלך הוא בטוח עם מאבטחים רבים לרשותם. חוץ מזה, לדיור מוגן יש שפע של נוחיות ושירותים. גלה אילו נוחיות ושירותים הם מציעים. אתה יכול לבקש מהם לשלוח פרחים. מגורים משופרים מציעים גם פעילויות ואירועים.

למידע נוסף על דיורים מוגנים, כנסו לפה: אלמוגים