כיצד לקנות ויטמינים בחנות הוויטמינים הטובה ביותר

חנות ויטמינים

חברת הסיוע לבריאות (באנגלית: Health Relief Corporation; בראשי תיבות: HR) היא רשת חנויות ויטמינים. שש חנויות בבעלות החברה, כולל אחת באוהיו, ניו ג 'רזי ומישיגן. הוא ידוע גם בשם ויטמין שופ. הוא מוכר מגוון רחב של תוספים, כולל ויטמינים, מוצרי טיפול אישי ותוספים מיוחדים.

החברה מוכרת תוספי תזונה ובריאות, כולל הזרקות ויטמין B12 ואבץ. היא מציעה מחירים תחרותיים על רוב המוצרים והשירותים שלה. הוויטמין שופ, חנות קמעונאית בניו ג 'רזי שמכרה ויטמינים ותוספי תזונה, כמו גם תוכניות דיאטה וציוד התעמלות, נוסדו באמריקה. בין ינואר 2021 ליולי 2021 פעלו בקנדה שלוש חנויות. הוא טוען שהוא מציע חלופות בריאות לתרופות מסורתיות לפי אתר האינטרנט של החברה. הוא לא חשף פרטים כספיים.

המוצרים התזונתיים של ויטמין שופ יכולים לטפל במצבים רבים. אחד מהם הוא מחסור B12, שניתן לטפל בו עם זריקות ויטמין C. אדם הסובל ממחסור ב ־ B12 עלול לחוות תסמינים כמו חולשת שרירים, עייפות ודיכאון. הוא מתייחס גם לגירעון mthfr, שמאופיין כיחס moxa/thme נמוך. אדם עם מחסור ב ־ mthfr עלול לחוות תסמינים כגון חולשת שרירים, עייפות, דיכאון, חרדה, עצבנות ובחילה.

אדם הלוקה במחלת כבד כרונית עשוי להפיק תועלת מזריקות ויטמין C ומוצרי אבץ. ויטמין C הוא נוגד חמצון חזק שיכול לעזור להגביר את המערכת החיסונית נגד סוגים שונים של סרטן ואיידס. מחסור בוויטמין C תורם לעירוי עורקים. אבץ הוא מרכיב חשוב במערכת החיסון. הוא יכול לסייע במניעת מחלות והפרעות בריאותיות שונות.

זריקת ויטמין Shoppe מסוג B12 עשויה להועיל למי שנאבק באנמיה. אנמיה היא מצב רפואי שבו הגוף אינו מסוגל לספוג מספיק המוגלובין להעברת חמצן. אנמיה עלולה להיגרם כתוצאה מתזונה לקויה או מגורמים גנטיים. זה נפוץ יותר בנשים מאשר בגברים. אנמיה מזיקה עלולה להוביל במקרים מסוימים למחלות לב או למחלות קשות אחרות.

הזרקות ויטמין C וויטמין B12 עשויות להועיל לאדם עם גירעון של ויטמין B12. B12 הוא תוסף דם הדרוש על מנת לבצע חילוף חומרים של הומוציסטאין. החומר הזה מתקן את הנזק לכלי דם שנגרם על ידי הומוציסטאין. זריקות ויטמין B12 עלולות לגרום לתגובה אלרגית אצל אנשים מסוימים.

עם זאת, הזרקת ויטמין C וויטמין B12 אינה מומלצת לאנשים הסובלים ממחלות לב. חומרים אלה עלולים לגרום נזק לתפקודי הלב. לפני שאתה קונה כל חנות ויטמינים, להתייעץ הרופא שלך.

כפי שהוזכר קודם לכן, ויטמינים חיוניים כדי שגופך יתפקד כראוי. אף ־ על ־ פי שקל להשיג מספיק ויטמינים, תהליך הכנסתם עלול להיות קשה. חנות ויטמינים היא אפשרות טובה יותר. חנויות אלה למכור ויטמינים באיכות גבוהה במחירים הטובים ביותר. הם גם מציעים שירותי משלוח. אם אתה מחפש משלוח אמין ומחיר נהדר, אז אתה לא צריך לדאוג.

אם יש לך בעיות בריאותיות כגון מחלת הכבד או הכליה, עליך לראות את הרופא שלך לפני שאתה קונה ויטמינים מחנות. אולי תקנה ויטמינים המכילים כימיקלים מזיקים העלולים לפגוע בבריאותך. חשוב לרכוש ויטמינים רק מחנויות ויטמינים מכובדות. תוספים מזויפים יכולים להימכר מחנויות המשתמשות בחומרים משמרים.

יש כמה עצות שעליך לשקול אם אתה מחפש חנות ויטמינים. קודם כל, עליך לקבוע מהיכן תקנה את הויטמינים שלך. האפשרות הטובה ביותר היא לבדוק את בית המרקחת. חנויות אלה לעתים קרובות מלאי מגוון רחב של ויטמינים. הם גם מציעים משלוח חינם. תוכל גם למצוא פרסומות רבות ליד הכניסה של חנות ויטמינים כך שאתה לא תלך לאיבוד בחיפוש שלך.

חנות ויטמינים היא אחד המקומות הטובים ביותר כדי לקבל ויטמינים היומיים שלך. אפשר למצוא גם תוספים וויטמינים מיוחדים בחנויות האלה. יתר על כן, אתה יכול להזמין ויטמינים באינטרנט אם אין לך זמן ללכת לחנויות שלהם. זה יחסוך לך גם זמן וגם כסף כפי שאתה לא צריך לעזוב את הבית שלך כדי לקבל ויטמינים.

למציאת חנות ויטמינים, לחצו כאן: חנות ויטמינים, איזידור