כיצד להשתמש בלק ג'ל לציפורניים בערכת מניקור


לק ג'ל אינו מתייבש מהר כמו לק מסורתי משום שהוא שילוב של דו תחמוצת אקריליק וטיטניום. מה דרוש לייבוש לק ג'ל? שכבה אחת של לק מסורתי תתייבש בדרך כלל בפחות מעשרים דקות. בגלל זמן הייבוש המהיר הזה, זה חשוב כדי לאפשר מספיק זמן עבור המוצר להתייבש לחלוטין.

כמה זמן לוקח ליישם לק ג'ל באמצעות אור אולטרה-סגול? בדרך כלל, זה לוקח בין אחת לשתי דקות. בגלל שהמוצר אטום, אתה צריך ליישם רק את המעיל העליון. אם ברצונך לראות איך הצבע נראה, מומלץ שתאפשר למעיל העליון להתייבש לחלוטין לפני השימוש במנורת האולטרה סגול.

האם אני צריך להשרות את הציפורניים שלי בבריכת מים כדי להתכונן ללק ג'ל? לא, אתה לא יודע. האור האולטרה סגול יכול לשמש לריפוי לק ג'ל. תצטרך לשטוף את ידיך עם סבון ומים. לרכך את העור, לטבול את הידיים במים חמים במשך שלוש דקות.

ברגע שהציפורניים שלך רכות, שפשף בעדינות את מעיל הבסיס על הציפורניים שלך. אז תשתמש במברשת שיניים ישנה או בניצני כותנה כדי לכופף את הציפורניים. ודא שאתה לא דוחף את הציפורניים יחד תוך כדי עושה את זה. אתה יכול להחליק אותם. כשאתה מסיים את תהליך החציצה, הגיע הזמן ליישום הג'ל!

מה הם השלבים כדי לקבל תוצאות לק ג'ל מקצועיות? הדבר הראשון הוא לקנות רק מותגים מובילים. המותגים המובילים נוצרו על ידי אמנים מוכשרים שיודעים לייצר מוצרים נהדרים. שימו לב למרכיבים. עדיף להשתמש במרכיבים טבעיים מאשר בבסיסים כימיים סינתטיים.

מה הם כמה גורמים אחרים שיש לשקול בבחירת ערכת לק ג'ל לציפורניים שלי? ‏ דבר אחד שאתה בהחלט רוצה לשקול הוא אם לקבל מנורת אולטרה סגול יחד עם הג'ל הספוג שלך. מנורת האולטרה סגול היא המפתח להשגת התוצאות הטובות ביותר. זה יעזור לייבש את הציפורניים מהר יותר. גם מנורת האולטרה סגול חשובה כי צריך שקרני האולטרה סגול יחדרו עמוק לתוך המסמר כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

אורות אולטרה סגול שיש להם יישום ג'ל הם הטובים ביותר. אורות אולטרה סגול מגיעים עם מדיום נוסף. לק רגיל ניתן לענוד רק לזמן מוגבל ככל שהוא נעשה משעמם מדי. אור האולטרה סגול מאפשר לך לשמור על הליטוש שלך עד 2 שבועות.

הטעות הגדולה ביותר שאנשים עושים היא לקנות ליטוש של שבועיים ואז להשתמש רק ברצועה כדי שהם יוכלו לשנות את הגוונים שלהם. זו טעות ענקית. תוכלו להבחין בהבדל גדול בעוצמת הצבעים אם תוכלו ללבוש אותו יותר זמן. אתם יכולים לקנות ערכות מניקור ג'ל לשבועיים ולבדוק אותן לפני שאתם מחליפים גוונים.

אם אתה לא רוצה להחליף את הגוונים מיד, אתה יכול להחיל את משחת הג'ל על רפידות הג' ל קודם ואז לשים את מנורת האולטרה סגול על גבי זה. אז אתה יכול להחיל את הציפורניים שלך. יש אנשים ששמים קודם את המעיל התחתון ואז לובשים את המעילים העליונים. זה עובד טוב יותר מאשר לעשות את שני השלבים הראשונים בניסיון לעקור את המעילים העליונים ולהדליק את האורות.

כדי להיפטר מציפורניים צהובות, שים שכבה של לק נקי על הציפורניים שלך. אז תלבש את מעיל הבסיס. שימי את המעילים העליונים כפי שמופנים ע "י ההוראות שמגיעות עם האור. תחתוך את כל הציפורניים שעדיין מחוברות לעור שלך. הבא בתור, שים את מנורת האולטרה-סגול למעלה ותן לה לשבת דקה.

תצטרך לחכות שתי דקות לפני שתפעיל מעילים עליונים לליטוש ג'ל. לאחר מכן, הדליקו את האורות והמתינו עד שהם יכבו מנורת האולטרה סגול תשאיר את הג'ל דלוק למשך שתי הדקות הנדרשות.

פרטים נוספים: לק ג'ל – Perfect Cosmetics