איך מטפלים באלרגיה בעור?


טיפולי אלרגיה חלופיים הם בטוחים, טבעיים וחופשיים מתופעות לוואי. קל להשתמש בכרית כותנה טבעית, או כדורי צמר גפן. טיפול אלטרנטיבי לאלרגיות לעור יכול לעזור לך להיפטר מפריחות העור שלך ולגרד באופן מיידי.

ויטמין C, שהוא מקור טבעי מצוין לאימונוגלובולין, חשוב מאוד במאבק באלרגיות. ויטמין C עשיר במזון כמו תפוזים, תותים ומיץ תפוזים הוא מקור טוב לוויטמין C. חלב ומוצרי חלב אחרים כמו חלב פרה מכיל גם ויטמין C. ויטמין C חשוב בהיווצרות ובתפקוד של המערכת החיסונית שלנו. מערכת חיסונית חזקה מסייעת לנו להגן עלינו מפני זיהום ובעיות בריאות אחרות.

ניתן להשתמש בכוריאנדר לטיפול במגוון מחלות. ניתן להכין אותו כתה לשתייה כדי להקל על תסמינים שונים של אלרגיה. כדי להקל על גירוד וגירוי, אתה יכול גם להכין משחה של עלי כוריאנדר. ניתן גם להשתמש בקרם חיטוי המיוצר משמן זית טהור כדי להחיל ישירות על האזורים הנגועים. יש הרבה חומרי חיטוי שונים שעשויים משמנים חיוניים לטיפול בתנאים שונים.

עשבי תירס יכולים לשמש לטיפול באלרגיה לעור במשך שנים רבות. לאיורוודה יש תרופות טבעיות רבות לאלרגיות לעור ומחלות אחרות. באיורוודה יש הרבה מינרלים, ויטמינים וצמחי מרפא, כולל מנטה, ג 'ינג' ר, קרדום וציפורן חתול, כמו גם ניאם (צלי), רוזמרין, כורכום ורבים אחרים. ניתן גם למצוא תוספי מזון המכילים שילוב של עשבי תיבול ועשבים אחרים.

התרופות הביתיות הטובות ביותר לדלקת עור הן אלה שמספקות לגוף את כל החומרים המזינים הדרושים. ויטמין C הוא החומר המזין החשוב ביותר בגוף. ניתן לתת לגוף ויטמין C כתוסף או לאכול כמויות גדולות של מזון עשיר כמו תפוזים, עגבניות ופירות מעובדים. תאי העור עלולים להיפגע מדלקת. הגוף שלך צריך נוגדי חמצון כדי לעזור לרפא תאים פגומים אלה. זרעי ענבים, ענבים, עלה ברוקולי, שקדים, אגוזי ברזיל, אוכמניות וטוקינו הם כמה דוגמאות למאכלים העשירים בנוגדי חמצון. לתוצאה מהירה יותר, אתה יכול לערבב ביצה לבנה וחלב של מגנזיה לתוצאות טובות יותר.

אם ברצונך להשתמש במשחה טבעית להרגעת העור כדי להקל על גירוד ודלקת, תוכל לקחת אלוורה וג "ל שניתן למצוא גם במזונות שהוזכרו לעיל. אלוורה וג 'ל מרגיעים את העור על ידי ירידה בגירוד ודלקת. מכיוון שהם בטוחים ויעילים יותר, משתמשים רק באלוורה אורגנית ורדה ג 'ל. אפשר לקחת ויטמין E, שמן דגים ושמן קוקוס כדי להקל על הכאב ועל הגירוי. ניתן גם לקחת את התוספים שלוש פעמים ביום.

יש שחווים גירוד או גירוי לאחר הטיפול. קרמים מקומיים עשויים להיות אופציה במקרים אלה. ישנם מספר סוגים של קרמים מקומיים כגון קרם הידרוקורטיזון, משחות מרדימות ואנטי-היסטמין. אפשר להשתמש בכל הקרמים האלה בהתאם לחומרת התסמינים שלך. הקפידו לקרוא את התוויות בקפידה.

סודה לשתייה היא תרופה ביתית נהדרת לאלרגיות העור שלך. אתה צריך לשפוך כוס מים חמים לתוך מיכל ולהוסיף קצת סודה לשתייה. אז אתה יכול לרחוץ בו כדי להרגיע כל גירוי עור או אדמדם.

סודה לשתייה וחומץ הם גם תרופה ביתית לתגובות אלרגיות. לערבב מים וחומץ יחד, ואז להחיל את התערובת על העור. זה יקל על התסמינים שנגרמו מהתגובה האלרגית. אל תשתמש בתערובת זו ליד עיניך משום שחומץ עלול לגרום לגירוי.

ניתן למצוא תרופה ביתית טבעית המטפלת באלרגיות לעור על ־ ידי הגבלת החשיפה לאלרגנים. אתה יכול גם להימנע מתגובות אלרגיות על ידי הימנעות מאלרגנים. הגוף שלך משחרר כימיקלים שנקראים היסטמינים כשאתה נחשף. כימיקלים אלה יכולים לגרום נזק לתאים ולשבש את היכולת של הגוף שלך לתפקד כראוי. היסטמינים אלה יכולים לגרום למגוון סימפטומים כגון צפצופים ועיניים מגרדות, נשימה מהירה, רגישות מוגברת לקור ונפיחות.

אתה צריך להימנע מרעל קיסוס, כפי שהוא יכול לעורר את שחרור היסטמינים. למרות שרוב האנשים מודעים לכך שקיסוס רעיל גורם לגירוד ולנפיחות באזור העור, אחרים אינם מודעים לסכנות הטמונות בו. אתה או מישהו שאתה מכיר הושפע על ידי קיסוס רעיל, ואתה צריך לבקש טיפול רפואי מיידי. המפעל מכיל את האורושיול הכימי. חומר זה עלול לגרום לבעיות רציניות בעור כמו צלקות ולזיונות תמידיים.