קוסמטיקה אורגנית – מדוע קוסמטיקה טבעית טובה יותר? ‏


אפשר לבחור מוצרי קוסמטיקה אורגניים מבלי להקריב את בריאות עורך. למעשה, מוצרי קוסמטיקה אורגניים משתמשים במרכיבים מהטבע ואינם משתנים כימית. כך קל יותר לקרוא תוויות ולעקוב אחר השלכות בריאותיות. קוסמטיקה אורגנית מכילה גם פחות כימיקלים מאשר קוסמטיקה קונבנציונלית. הנה איך אתה יכול לדעת אם קוסמטי הוא באמת אורגני. ואם לא ניסית את זה עדיין, אין צורך לדאוג.

יש יתרונות רבים בבחירת מוצרי קוסמטיקה אורגניים. ניתן לבחור מקוסמטיקה העשויה ממרכיבים טבעיים, כולל עשבי תיבול, שמנים חיוניים וויטמינים. המרכיבים הטבעיים מועילים יותר לעור שלכם, ואתם יכולים להרגיש בטוחים שאתם משתמשים במוצר עם ריכוז נמוך של כימיקלים מזיקים. מוצרי קוסמטיקה אורגניים נקיים גם ממוצרים מהחי ומניחוח. הם מכילים פחות אלרגנים ממקביליהם הרגילים. יתרונות אלה גם משפרים את איכות הסביבה.

בנוסף למרכיבים פחות מזיקים, מוצרי קוסמטיקה טבעיים מכילים מרכיבים אורגניים מוסמכים. חפש תווית אורגנית מוסמכת על המוצר כדי לוודא שהוא אורגני. יש מוצרי קוסמטיקה המכילים צמחים מהונדסים גנטית. רק תזכור לקרוא את רשימת המרכיבים לפני הקנייה. קוסמטיקה אורגנית צריכה להיות מקור מחוות אורגניות. מוצרים אורגניים יוסמכו על ידי גופים עצמאיים. אם אתה קונה קוסמטיקה לעצמך או לאדם אהוב, אל תשכח לבדוק את התווית.

בעוד שהמוצרים האורגניים יקרים יותר מהמוצרים הקונבנציונליים, הפופולריות הגוברת של מוצרי הקוסמטיקה האורגנית מדגימה את הביקוש הגבוה למוצרים טבעיים. כאשר דור המילניום הופך לדור הגדול ביותר בכוח העבודה, שוק הקוסמטיקה האורגנית צפוי לגדול בהתמדה. מספר גורמים תורמים למגמה זו, כולל נכונות גבוהה יותר לשלם על מוצרים אלה. הנהג הראשון של צמיחה הוא נוחות. תכשירים לא ־ אורגניים לטיפול בעור נארזים לעתים קרובות בבקבוק דרופר, מה שהופך אותם לנוחים לשימוש.

רוב מוצרי הקוסמטיקה האורגנית מיוצרים בעזרת מרכיבים המופקים משיטות חקלאיות אורגניות. מוצרים קוסמטיים אורגניים משתמשים גם בקומפוסט במקום בדשנים כימיים. בנוסף, לקוסמטיקה אורגנית יש קווים מנחים נוקשים לבטיחות ואיכות. יצרני תוויות פרטיים של מוצרי קוסמטיקה אורגניים משתמשים רק במרכיבים מאושרים עם זאת, התוויות צריכות גם לציין בבירור שמוצרים אלה הם אורגניים ובטוחים לעורך. זה אומר שמוצרי קוסמטיקה אורגניים בטוחים ובריאים יותר לעור מאשר מקביליהם הרגילים.

גורם נוסף שמניע את הביקוש לקוסמטיקה אורגנית הוא הדאגה הגוברת לסביבה. הטבעונות מעודדת על ידי הגברת המודעות לנושאים סביבתיים. זה, יחד עם העובדה שקוסמטיקה אורגנית היא בת קיימא, מבטיח שוק תוסס. מוצרי קוסמטיקה אורגניים הופכים יותר ויותר פופולריים ברחבי העולם בשל הביקוש והתמיכה הגוברת של חברות מקומיות. מסיבה זו, חברות נוספות רודפות אחר הסמכה אורגנית. אם אתה שוקל להתחיל קו קוסמטי, לוודא להסתבך.

המרכיבים במוצרים אורגניים לטיפול בעור הם טבעיים לחלוטין והם גדלים ללא כימיקלים או חומרי הדברה. זה אומר שהם טובים יותר לעור שלך ולא יפגעו בסביבה בשום דרך. לצמחים אורגניים יש רמות גבוהות יותר של נוגדי חמצון, והם נקיים מזיהום. ובגלל שהם גדלים ללא חומרי הדברה ודשנים, אתם יכולים להיות בטוחים שקוסמטיקה אורגנית לא תפגע בבעלי חיים או בסביבה. כל היתרונות האלה עושים את זה שווה לשקול לעבור למוצרים אורגניים לטיפול בעור.

מוצרים אורגניים מבוססים על מרכיבים טבעיים שגודלו על ידי חקלאים אורגניים. חקלאים המשתמשים בשיטה זו אינם משתמשים בכימיקלים ביבולם. למוצרים אורגניים יש איכות גבוהה יותר מטיפול קונבנציונלי בעור, אבל עדיין יש כמה צמחים מזיקים ומרכיבים בעייתיים במוצרים אורגניים. ככזה, עדיף לבדוק את התווית בזהירות לפני קניית מוצרי גלידה אורגניים. זה כדי להגן על העור שלך מזיהום כימי. אבל אל תשכחו לקנות את המוצרים שמגיעים מחוות אורגניות בלבד.

אם אתם רוצים לקנות מוצרי קוסמטיקה עשויים ממרכיבים אורגניים, תמצאו מותגים רבים המתמחים במוצרי יופי אורגניים. יופי וג 'וס הם שתי דוגמאות מצוינות למוצרי יופי אורגניים. המותגים האלה הם גם נטולי אכזריות וגם טבעוניים, מה שאומר שהם לא בודקים את המוצרים שלהם על בעלי חיים. בנוסף, מיץ היופי משתמש במקורות אנרגיה מתחדשת במתקני הייצור שלהם. זה מוודא שיש להם עקבות פחמן מינימליות. כל הגורמים האלה עושים את זה חשוב לבחור מחליק אורגני.