עד כמה זמן הלבנת שיניים מחזיקה מעמד? ‏


הלבנת שיניים כרוכה בהלבנת ג "ל על השיניים לפרקי זמן שונים. אורך הטיפול יהיה תלוי במידה של שינוי צבע והלבנת הרצויה. באופן כללי, הטיפול נמשך בין שבועיים לארבעה שבועות. במקרים מסוימים תוכל לראות תוצאות פחות משבוע. צוות שיניים יעשה שומר פה בשבילך ללבוש בזמן שאתה עובר את התהליך.

הלבנת שיניים אינה פתרון קבוע, אבל היא יכולה לגרום לשיניים שלך להיראות בהירות יותר לשנים הבאות. חשוב לזכור שתוצאות ההלבנה ידעכו עם הזמן משום שכתמים נגרמים ממזון ומשקאות המכילים פיגמנטים. לתזונה ולטיפול אוראלי שלך תהיה גם השפעה על הלבנה של השיניים שלך. מי שצורכים מים ונמנעים מקפה ומשקאות מכתימים אחרים נוטים יותר לראות את שיניהם נשארות לבנות יותר.

רופא שיניים טוב יסביר את התוצאות ארוכות הטווח של הלבנת שיניים למטופלים שלהם. תוצאות הטיפול המקצועי בהלבנה עשויות להימשך בין שישה חודשים לשנתיים. עם זאת, התוצאות שונות באופן נרחב מאדם לאדם. לכן חשוב להיוועץ ברופא שיניים קוסמטי לפני שהוא עובר טיפול להלבנת שיניים. רופא השיניים שלך יתן לך הוראות מפורשות כיצד לשמור על התוצאות ואולי אף ימליץ על נהלים אחרים שיכולים לעזור לך להשיג את השיניים הלבנות הרצויות.

אם אתה רוצה שהשיניים שלך יישארו לבנות במשך זמן רב, חשוב לוודא שאתה לא שותה קפה, תה, או יין אדום. משקאות אלה יכולים להכתים את השיניים שלך ויהפכו את הטיפול שלך לפחות יעיל. כמו כן, עליך להימנע מעישון. אם אתה יכול, בחר משחת שיניים להלבנת שיניים. בנוסף, עליך לבקר אצל רופא שיניים לניקוי שגרתי ולבדוק אם יש כתמים בשיניים.

בעוד שהלבנת שיניים אינה מתאימה לכולם, היא הטובה ביותר עבור אנשים עם כתמים חיצוניים. אלה נגרמים על ידי הזדקנות, טראומת שיניים, ותרופות מסוימות. קשה יותר להסיר כתמים מסוג זה. הואיל והלבנת שיניים כרוכה בכימיקלים, עליך להבטיח שהשיניים שלך בריאות וחופשיות ממחלות חניכיים או ריקבון.

אפשר לבחור מלבינים מעל הדלפק, אבל הם בדרך כלל לא מאוד יעילים. מוצרי הלבנה אלה מכילים חומר הלבנה שמוטמע בסרט. הג 'ל צריך להישאר על השיניים לזמן מוגדר כדי להראות תוצאות. חלק מהמוצרים האלה אפילו ידרשו ממך לשטוף את השיניים במים קרים או פושרים לאחר השימוש בהם. אתה צריך לעקוב עם הטיפולים האלה פעמיים ביום כדי להשיג את הלבנה הרצויה.

רופא שיניים יכול ליישם כמה מעילים של חומר הלבנה. לאחר הטיפול, רופא השיניים ישטוף את שינייך ביסודיות ויחיל פלואוריד כדי להפחית את הרגישות שעלולה להתרחש. רופא השיניים גם ידבר איתך על הרגלי אורח חיים כדי שהחומר הלובן יוכל להשרות את השיניים שלך כראוי. הדבר כולל הימנעות מאוכל בצבע בהיר והימנעות מאלכוהול. בדרך זו, אתה יכול להפוך את השיניים שלך עמיד יותר לכתמים נוזליים ולשמור על הגוון הלבן.

בהלבנת משרדים היא אפשרות אם אתה לא רוצה לעבור את ההליך היקר. זו דרך קלה להלבין את השיניים. רוב הטיפולים האלה לוקחים רק ביקור אחד במשרד ולא דורשים שימוש באקונומיקה. משרד שיניים ישתמש בג 'ל מגן או מגן גומי.

הלבנת שיניים היא תהליך קוסמטי פופולרי ברפואת שיניים. זה פתרון קל וזול שיכול לשפר את המראה שלך באופן דרמטי. בהתאם לשיטה שבה משתמשים, התוצאות עשויות להימשך בין כמה חודשים לשלוש שנים. עם זאת, אם אתה מעשן, שותה קפה או שותה הרבה תה, התוצאות לא יחזיקו מעמד זמן רב. חשוב לעקוב עם ניקוי שיניים כדי לשמור על הגוון הלבן של השיניים שלך.

פרטים נוספים בלינק נמצורף: הלבנת שיניים בראשון לציון