מהם חטיפי חלבונים? ‏


חטיפי חלבון הם דרך נוחה ומספקת להשיג חלבון. קל לאכול אותם ולהכיל 20g חלבונים שלמים ו-10g קולגן. אם אתם בתנועה, חטיף חלבונים יכול לספק חטיף מהיר ובריא. הם גם בעלי סיבים גבוהים, שיכולים להועיל לניהול משקל. שלא כמו שומן, אשר שורף קלוריות במהירות, חלבון נשאר במערכת שלך במשך שעות. ככזה, חלבון הוא בחירה נבונה לאנשים המחפשים חטיף בריא ומאוזן.

אומנם חטיפי חלבונים נראים כבחירה ברורה עבור אנשים עסוקים, אך עליך לזכור שהם לעתים קרובות גבוהים בקלוריות ומכילים שומן. עם זאת, אם אתה מנסה לרדת במשקל, לאכול יותר חלבון יכול לעזור לך לרדת במשקל. בנוסף לכך שאתה מרגיש מלא יותר במשך זמן רב יותר, אכילת חטיפים ארוזים בחלבונים תעזור לך להרגיש מלא יותר. לכן, בעת בחירת חטיף, לחפש אפשרויות חלבונים גבוהים עם פחמימות רשת נמוכה ותכולת חלבון גבוהה.

חטיפים עשירים בחלבונים הם בחירה מצוינת למי שמנסה לרדת במשקל או לשפר את בריאותו הכוללת. הם יכולים לעזור לך להפחית את הסיכון לשבץ ולמחלות לב אם תספק יותר חלבונים. הם יכולים גם לשפר את רמות האנרגיה שלך, מה שחשוב לירידה במשקל. זה יכול להיות קשה למצוא חטיפים בריאים, אבל זה אפשרי. ניתן למצוא בקלות חטיפי חלבון גבוהים אלה! חטיפי חלבונים גבוהים אלה ניתן למצוא כמעט בכל מכולת, על פי אנה טיילור, דיאטנית רשומה.

יש הרבה חטיפים עשירים בחלבונים שאתה יכול לבחור מהם כדי לספק את כאב הרעב שלך. רק תזכרו שיש לאכול את המאכלים האלה במתינות, כי הם גבוהים בשומן וצריך לאכול אותם במנות קטנות. אתה יכול לבחור חטיפי חלבון עם 300 קלוריות או פחות אם אתה מודאג לגבי קלוריות. הם צריכים גם להכיל הרבה סיבים ושמנים בריאים. המפתח הוא למצוא חטיף עשיר בחלבונים שקל לעכל אותו וימלא אותך עד הארוחה הבאה שלך.

חשוב לזכור כי חטיפים עשירים בחלבון ניתן לעתים קרובות לזווג עם מזונות אחרים. לדוגמה, פירות הם בחירה טובה לחטיף. הם עמוסים בחומרים מזינים וסיבים שיכולים לעזור לך להרגיש מלא יותר לזמן רב יותר. אפשר גם לזוג חטיפים עשירים בחלבון עם שומן בריא או סיבים. אם יש לך הגבלה תזונתית קפדנית, אתה יכול להימנע מצריכת יותר מדי חלבונים. אתה יכול גם לנסות מזון בריא אחר ולשתות הרבה מים כדי להישאר מרוצה.

אם אתם מודאגים לגבי צריכת החלבון שלכם, קחו בחשבון את תכולת הקלוריות של חטיפי החלבון שלכם. בהתאם לצרכים התזונתיים שלך, חטיף יכול להכיל עד 300 קלוריות. בחירת חטיף עשיר בחלבונים המכיל רק 300 קלוריות היא האפשרות הטובה ביותר עבור אנשים שרוצים לשמור על תזונה בריאה. חטיף עשיר בחלבונים יספק לך כמות מאוזנת של חלבון ושומן בריא. זו דרך נהדרת להעלות את רמת חילוף החומרים והאנרגיה שלכם, בנוסף ליתרונות הרבים שהיא מציעה.

חטיף חלבון גבוה ישמור אותך מלא במשך שעות. החלבון יעזור לך להרגיש פחות רעב וישאיר אותך מרוצה עד הארוחה הבאה שלך. יש גם להכין חטיפים בריאים עם מרכיבים באיכות גבוהה ולהכיל רמות גבוהות של חלבונים ופחמימות נמוכות. הם צריכים להכיל שומנים בריאים, סיבים ופחמימות. הם גם נוחים, מה שהופך אותם בחירה חכמה לאנשים עסוקים. זה צריך להיות בריא וטעים, כמו גם מילוי.

מלבד חטיף בריא, אתה צריך גם לצפות בגודל המנה. אסור לאכול יותר מ-100 גרם חלבון ליום. חשוב לעקוב אחר המאקרונוטרנים שלכם ולהיות מודעים לכמות החלבונים שאתם צורכים מדי יום. הפחת את כמות החטיפים העשירים בחלבון שאתה אוכל אם אתה מודאג לגבי צריכת החלבון שלך. אתם צריכים להיזהר עם כמות הקלוריות, הסיבים והנתרן שאתם צורכים מחטיפים עשירים בחלבונים אם אתם אוכלים אותם לעיתים קרובות.

חלבון הוא מקרונוטרינט חיוני, אבל זה יכול להיות קשה כדי לקבל מספיק דרך חטיף אחד. חטיף בעל חלבון גבוה עשוי להכיל 8 גרם של חלבון על כל 100 קלוריות. זה 30% מהקלוריות. זוהי כמות מצוינת של חלבון עבור חטיף וארוחה. אם אתם מודאגים לגבי המקרונוטרנים היומיים שלכם, אתם צריכים לחפש חטיפים עם פחמימות נמוכות ותכולת חלבון גבוהה.