לק ג'ל לציפורניים – האם ניתן למרוח לק ג'ל על ציפורניים טבעיות?


הדבר הראשון שצריך לדעת על לק ג'ל הוא שהוא דורש פרץ חזק של אור אולטרה-סגול. בעוד שאור זה אינו מזיק, אדם עדיין צריך ללבוש כפפות מגן אולטרה סגול וקרם הגנה רחב טווח. יתרה מזו, עליהם להשתמש במנורה מרפאת העומדת בתקני בטיחות קפדניים. אחרת, הם יכולים לחוות תופעות לוואי שליליות.

מה ההבדל בין לק ג'ל ללק רגיל?

ייתכן ששמעת על היתרונות והחסרונות של שני הליטוש ציפורניים, אבל איזה מהם אתה צריך להשתמש? בין אם אתה מתכנן לצאת בפומבי או להישאר בבית, אתה צריך לבחור את הסוג הנכון של לק לצרכים שלך. לק ג'ל הוא אופציה נהדרת עבור אלה שאין להם הרבה זמן לשנות את המראה שלהם. לק רגיל לא נמשך כל עוד ג'ל, אז עדיף לבחור צבע שלא ידעך בטווח הארוך.

אם אתה שוקל להשתמש בלק ג'ל, חשוב לזכור שהם דורשים טיפול רב. קודם כל, אתה צריך להסיר את הלק הישן מהציפורניים שלך. בשלב הבא, אתה צריך להשרות אותם באצטון במשך 10 דקות. עליך גם להבטיח שתיתן לציפורניים שלך לנשום. אחרת, הפולני יכול לקלף, מה שעלול לגרום נזק לציפורניים שלך.

הבדל נוסף בין ג'ל לציפורניים הוא שיש להסיר לק ג' ל במספרה. קל יותר להסיר לק שלאק מאשר ג'ל, כי אין צורך להגיש את לוחית הציפורניים. אבל אתה צריך לוודא שאתה משתמש במסיר לק שמתאים לציפורני ג'ל. אם אתה משתמש במסיר לק על ציפורניך, הקפד לשמור קצת וזלין כדי למנוע מהעור להתייבש בזמן שהג'ל הוסר.

לליטוש ג'ל יש יתרונות רבים על פני ליטוש רגיל. ראשית, זה נמשך יותר זמן מלק רגיל. לק ג'ל קומילפו עמיד יותר מפני שהוא מונע מהאוויר להגיע לציפורניים. שנית, זה לא עולה יותר מניקור רגיל וזה פי 10 יותר יעיל.

האם ניתן למרוח לק ג'ל על ציפורניים טבעיות?

התשובה לשאלה: ”האם אתה יכול לשים לק ג'ל על ציפורניים טבעיות?” ניתן לק מסוג זה גם על ציפורניים טבעיות וגם על ציפורניים טבעיות. עם זאת, לפני יישום לק ג'ל לציפורניים הטבעיות שלך, אתה צריך להסיר כל לק ישן. כמו כן, אתה צריך בעירום קל הציפורניים שלך כדי להבטיח לק הג'ל דבק בהם. אתה צריך גם לדחוף בחזרה הציפורניים שלך עם מקל אורנג 'ווד. לאחר מכן, עליך לרחוץ את ידיך וליישם חומר ניקוי וציפורניים.

לק ג'ל נמשך שבועיים עד שלושה שבועות על ציפורניים טבעיות. אתה יכול להסיר את הפולני בבטחה בבית או בסלון. עם זאת, חשוב לציין כי משחת ג "ל אינה זהה לשלאק. למרות שלשניהם יש יתרונות דומים, השניים שונים מאוד. מניקור ג'ל יחזיק מעמד יותר זמן, בעוד מניקור שלק יחזיק מעמד כשבוע.

אם אתה רוצה להימנע מציפורניים אקריליות, אתה יכול להשתמש בלק ג'ל על הציפורניים הטבעיות שלך. זה לא יפגע בציפורניים הטבעיות שלך, שלא כמו אקרילים. אקרילים, הידועים גם כ ”ציפורניים מזויפות”, מיושמים על גבי הציפורן הטבעית ועלולים להיות מזיקים אם שחוקים לעתים קרובות. מסמרי ג'ל נראים דרמטיים כמו מסמר מזויף אבל לא יפגעו בציפורניים הטבעיות שלך.

לק ג'ל הוא גם אפשרות טובה אם אתה מנסה לגדל ציפורניים טבעיות. הוא עמיד יותר מאקריליק והוא הרבה יותר עמיד. אתה יכול להשאיר את הג'ל על הציפורניים הטבעיות שלך עד שבועיים לפני שאתה מסיר אותו. לחלופין, אתה יכול לצבוע רצועה של הציפורניים שלך ולאחר מכן להחיל מעיל ג'ל ברור על גבי.

האם ניתן לייבש לק ג'ל ללא מנורה?

ישנן כמה שיטות לייבוש לק ג'ל ללא צורך באור. דרך אחת היא להשתמש באוהדי בית. דבר נוסף הוא הטבעת הציפורניים במים קרים. שיטה זו אינה יעילה כמו תאורת אולטרה סגול, אך יכולה להאיץ את התהליך. שיטה פופולרית נוספת לייבוש לק ג "ל ללא אור היא הטבעתם באמבטיית קרח.

עם זאת, אם אין לך אור אולטרה סגול, תהליך הריפוי של ליטוש ג'ל ללא אור ייקח יותר זמן ועלול לגרום לגימור באיכות נמוכה יותר. כמה מותגים של לק ג'ל יתייבשו ללא אור אבל אתה תמיד צריך לעקוב אחר הוראות היצרן.

לחלופין, אתה יכול להשתמש באמבטיית קרח כדי להקפיא את משחת הג'ל כדי לייבש אותה מהר יותר. שיטה זו תביא לסיום נראה טוב יותר. יתר על כן, אתה צריך ליישם מעילים דקים יותר של לק ג'ל כדי להפוך אותו עמיד יותר. ברגע שהציפורניים שלך יבשות, אתה יכול להפעיל מעיל של כל צבע שאתה רוצה. בדרך זו, הלק יישאר על הציפורניים שלך במשך שבועות במקום רק ימים.

לחלופין, אתה יכול להשתמש במנורות ציפורניים LED. עם זאת, אתה צריך לשים לב כי מנורות ציפורניים LED לא יכולות לספק קרינת אולטרה סגול גבוהה, ולא מתאימות לכל סוגי לק ג'ל. עם זאת, הם מתאימים לרוב סוגי לק ג'ל.