כיצד הקביים יכולים להגביר את היציבות אצל מבוגרים? ‏


קביים יכולים לשמש על ידי עמידה על הרגל הטובה שלך. הבר העליון של קביים צריך לנוח כחמישה סנטימטרים מעל בית השחי שלך. הדרך הטובה ביותר לאחוז בקביים היא להחזיק אותם ביד. הזווית במרפק לא צריכה לעלות על 15 מעלות. חתיכות היד צריכות להיות ישר למטה ולא זווית קדימה. כמו כן, השוקיים צריכים להיות מעט כפופים, כדי לשמור על איזון ולמנוע פגיעה.

הקשישים צריכים להתחיל להשתמש בקביים אחרי שהם ירדו מכיסא הגלגלים. זה ימנע מהם ליפול תוך כדי הליכה. הם גם יכולים לשמור את רגליהם על הקרקע כדי לא ליפול. הם צריכים גם להשתמש במחצלות לא שפתיים או מושב אסלה מורם. אם רגל אחת חייבת להיות מורמת, הרגל הפגועה צריכה להיות מונחת קודם על הקביים. בדומה לכך, עליהם למקם את חפציהם בהישג יד קל.

כאשר משתמשים בקביים לקשישים, הרגל הפגועה צריכה להתמודד קדימה כשיוצאים מהכיסא. כשעולים למעלה, הרגל הטובה צריכה לדחוף את הכיסא עם הרגל הפגועה. אם שתי הרגליים משותקות או לא יכולות לזוז, הרגל הפגועה צריכה להימשך על ידי הרגל החזקה יותר. כדי לתמוך במשקל הכיסא, ניתן להשתמש בקביים אם קשה להזיז אותם. צריך לגרוף את הרגל הרעה לשלב הבא.

דרך טובה להשתמש בקביים היא לעקוב אחרי טכניקת הליכה של ארבע נקודות. אזרחים ותיקים צריכים לרדת במשקל משתי רגליהם. הם צריכים גם לשמור על המשקל שלהם ברגל אחת. הברכיים צריכות להיות מונחות באותו כיוון. הברכיים צריכות להיות מורמות והידיים לא צריכות להיות מופרדות. על הקשישים להשתמש בקביים אם הם בכיסא גלגלים כדי לתמוך במשקלם.

קביים לקשישים הם חלק חשוב בטיפול בזקני ־ קהילה. הם יכולים להקל על המסע. אם יעבירו את המשקל מרגל אחת לשנייה, יהיה פחות סיכוי שהקשישים ייפלו. עם מקלות הליכה יוכלו הקשישים ללכת בנוחות בעזרת מקל הליכה. הם יכולים להניח את משקלם על הרגל שלא נפגעה. הקשישים יכולים גם להשתמש במקל הליכה כדי ללכת.

החולה אולי יצטרך להשתמש בקביים אם הוא לא יכול ללכת בכוחות עצמו. מכשיר זה עוזר לקשישים להעביר את משקלם לרגל השנייה, דבר המקל על המעבר מרגל אחת לשנייה. אדם המסוגל להשתמש בקביים יכול ללכת ולשמור על תנוחה נכונה. זה יקל על קשישים ללכת ופחות מלחיץ. סוג זה של עזרה מהלכת הוא האפשרות המושלמת לקשישים.

ניתן להשתמש בקביים כדי לעזור לחולה שאינו מסוגל או נכה ללכת עקב פציעה או נכות. כדי לשפר את היציבות, על הקשישים להשתמש בעזרה מהלכת. תרגול עם הליכות מרובות למישהו שיכול ומסוגל להחזיק קביים בקו ישר. עזרה מהלכת עשויה להועיל לחולה מבוגר יותר. אדם שהלך עם קביים במשך זמן מה ירגיש יותר בטוח בהליכה.

עבור אלה המתקשים ללכת, קביים הם פיסת ציוד חיונית. הם יכולים להיות סיוע יקר ערך לקשישים. אדם יכול ללכת טוב יותר על ידי העברת משקל לצד השני. הקשישים יכולים להשתמש בקביים כדי לנוע מכף רגל אחת לשנייה. מבוגר בריא צריך להיות מסוגל לנוע באותה רמת תנועה כמו ילד. ילד יכול גם להשתמש בקביים כדי לעזור בהליכה. אלה יכולים להיות מאוד מועילים לאדם נכה, כפי שהם יכולים לתמוך במשקל.

הליכת ברכיים יכולה לשמש כדי לתמוך באדם עם רגל שבורה. על הזקן להשתמש בקביים או במעקה. אם הם לא מסוגלים ללכת, הם יכולים להשתמש בקביים. אדם עם פציעה ברגל יכול ללכת ולהשתמש בברך כדי להקל על הכאב. אם קשיש מתקשה להשתמש במכשיר הליכה רגיל, מדרגות עם מעקה הן אפשרות טובה.

פרטים נוספים באתר:

https://www.pharmashops.co.il/