השתלת שיער, כיצד זה מתבצע


השתלת שיער היא הליך שמחליף את איבוד השיער או דילול השיער באזור. מנתח מעביר זקיקים ממקום אחד למקום שני. טיפול זה נעשה בדרך כלל על גברים הסובלים מהתקרחות גברית. אמנם זה יכול להיות יעיל עבור נשים, הניתוח אינו אידיאלי עבור כולם. לפני שתחליט על מרפאה, התייעץ עם הרופא שלך. מנתח מוסמך יכול לייעץ לך על האפשרות הטובה ביותר.

במהלך ההליך מסירים רצועת עור מהחלק האחורי של הראש ותופרים אותה. האזור מיד מכוסה בשיער שלך. ברגע שהאזור מוכן, המנתח מחלק אותו ל-500 עד 2,000 שתלים קטנים. הדבר מאפשר למנתח להעביר בזהירות שיער מאזור בגוף שחסר בו לאזור חסר צפיפות. גודל האיזור ואיכות השיער של התורם קובעים את מספר השתלים הנדרשים.

בהליך FUE, המנתח יפריד בזהירות רצועת עור, מהחלק האחורי של הראש. העור המושתל יגדל במהירות לאחר שהמנתח יגלח את הקרקפת. זה יאפשר להליך ההשתלה להתקדם בצורה חלקה. לאחר הניתוח, השתלים ממוקמים באזור החדש על ידי תפירה למקום. יתקבל הגנה על אספקת הדם. לפני הניתוח, חומר הרדמה מקומי יחול על הקרקפת.

הליך FUE דומה להליך FUT, אלא שהמנתח יסיר רצועת עור מהחלק האחורי של הראש. הקרקפת נקייה וחסרת תחושה. המנתח מחלק את הרצועה ל-500 שתלים, כל אחד עם שערה אחת. מספר השתלים תלוי בסוג הזקיקים ובגודל השטח שצריך להחליף.

השתלת שיער מתבצעת בדרך כלל במשרדו של רופא. הרופא יכין את הקרקפת ויזריק תרופות כדי להרדים את החלק האחורי של הראש. בשלב הבא, המנתח יפריד את הרצועה ל-500 עד 2,000 שתלים זעירים. כל שתל מכיל שערה אחת. ההליך כולו לוקח כשלוש עד חמש שעות. חילוץ יחידה זקיק דורש פחות ממחצית הזמן של FUT.

ההליך מתבצע בדרך כלל במרפאה של רופא. באזור התורם, מנתח יסיר רצועה של עור ויתפור אותו יחד. לאחר מכן הרופא יכניס שתלים קטנים לאזור הפגוע. אולי יהיו כמה זקיקים ברצועה. זה נקרא ניתוח יחידת זקיקים. המנתח יסיר רצועה מאזור התורם כדי לבצע את הניתוח הזה. רקמה זו מכילה שערות בודדות.

המנתח ינקה תחילה את הקרקפת ויזריק הרדמה מקומית לחלק האחורי של הראש כדי להרדים אותה. המנתח יבחר באחת משתי שיטות להשתלת שיער. כדי שזה יהיה נוח יותר, המנתח ינקה את הקרקפת. ואז, הוא יזריק תרופות לחלק האחורי של הראש כדי להרדים אותו. המנתח ימקם את העור על ראשו של המטופל. כדי להבטיח את נוחות החולה, מבוצעים לאחר מכן חומרי הרדמה מקומיים.

במהלך הניתוח, מנתח FUSS יסיר רצועת עור מהחלק האחורי של הראש. המנתח יסגור את הקרקפת ויכסה אותה מיד עם השיער שמסביב. העור החדש שנושא שיער צומח תפור למקום.

השתלת שיער היא הליך כירורגי שיכול לעזור לשחזר את המראה של אדם ולהגביר את הביטחון העצמי שלו. בעוד השתלת שיער לא יכולה לייצר שיער חדש, הוא יכול להזיז שיער קיים מנקודה קירחת לאזור בריא. הניתוח מבוצע במשרדו של הרופא. אחרי ההליך, רצוי לקחת כמה ימי חופש כדי להתאושש. המנתח ישתמש בהרדמה כדי להרדים את החלק האחורי של הראש.

פרטים נוספים: השתלת שיער במרכז