השקעה במניות קנאביס

מניות קנאביס

קנייה ומכירה של מניות קנאביס יכולה להיות עסק משתלם. עם זאת, תצטרך לדעת את הפרטים הקטנים והשוק של השוק לפני שתוכל להרוויח. להלן מספר טיפים שיעזרו לך להתחיל.

מהן מניות קנאביס?

השקעה במניות קנאביס היא מגזר חדש ומעניין בשוק ההשקעות. למניות אלה פוטנציאל צמיחה עצום ויכולים להרוויח כסף רב. הם גם חוקיים לקנות ולמכור. אבל לפני שתוכלו להתחיל להשקיע במניות קנאביס, עליכם לפתוח חשבון תיווך ולהפקיד את כספכם. יתכן שתצטרך לספק חווית מסחר אישית והיסטורית.

השקעה במניות קנאביס היא החלטה גדולה, אז וודא שאתה מודע לסיכונים. זה גם חכם למצוא מתווך שיכול לעזור לך. אחד המתווכים הטובים ביותר להשקעה מסוג זה הוא אטורו, המקבל חשבונות בנק וכרטיסי חיוב/אשראי. אתה יכול למצוא גם מתווך שמוסדר על ידי ה- FCA. ה- FCA מבטיח כי המתווך שלך יעקוב אחר חוקים נגד הלבנת הון.

אתה יכול גם להשקיע ב- Cannabis ETF, העוקב אחר סל מניות קנאביס. הסל כולל קבוצת נכסים כמו קמעונאים, מגדלים, שירותים נלווים ועוד. תעודת הסל יכולה להיות דרך מצוינת להרטיב את כפות הרגליים בתעשיית הקנאביס.

שוק המניות בקנאביס עדיין נמצא בחיתוליו, ולכן קשה לומר אילו חברות הן הטובות ביותר ואילו מהן הגרועות ביותר. חברות מסוימות עדיין נמצאות בשלבים המוקדמים ועדיין לא השיגו רווחיות. אבל יותר ויותר מדינות מגדילות את מריחואנה. לכן, ככל שיותר ויותר תחומי שיפוט משנים את חוקים, הערך של מניות הקנאביס צריך לגדול.

מה אתה יכול ללמוד על מניות קנאביס?

השקעה במניות מריחואנה היא אפשרות אטרקטיבית עבור משקיעים רבים. אבל, חשוב לקחת בחשבון את הסיכונים. ידוע כי מניות מריחואנה עולות ויורדות בערכה במהירות. חלק מהמשקיעים עשויים להתקשות להשקיע במניות קנאביס בגלל אופיים הפכפך.

המשקיעים יכולים לרכוש מניות קנאביס באמצעות קרנות הנסחרות בבורסה (תעודות סל). תעודות סל מאפשרות למשקיעים לקנות מניות של חברות מריחואנה בחילופי הדברים. החיסרון לתעודות סל הוא שהם יכולים לחוות נדנדות מחירים פראיות.

על המשקיעים לשקול גם אם עסקי החברה מכובדים. בדוק אם לחברה יש צוות ניהול טוב. כמו כן, חקרו את הדוחות הכספיים של החברה ומזומנים בהישג יד. חשוב להבין כיצד החברה מתכננת לצמוח.

אחת הדרכים לזהות חברה עם אסטרטגיית צמיחה מוצקה היא להסתכל על מכירותיה. אם מכירות החברה עולות במהירות, הדבר מצביע על כך שהכנסות החברה יגדלו במהירות. עם זאת, חשוב לציין כי מכירות של חברה יכולות להיות מושפעות גם מגורמים חשבונאיים. כמות גבוהה של ניירות ערך או כתבי אופציה להמרה עשויה להצביע על כך שמניות החברה ידוללו בעתיד.

על המשקיעים לשקול גם אם המניה נסחרת במחיר נמוך. מניה עם מניות זולות רבות עשויה להיות השקעה טובה, אך היא עשויה גם להצביע על כך שהחברה עדיין לא רווחית.

מהם מניות הקנאביס הטובים ביותר?

השקעה בענף הקנאביס היא הזדמנות מרגשת, אך גם נושאת סיכונים רבים. התעשייה עדיין חדשה מאוד, כך שאין תשובות ברורות לשאלה, "מהן מניות הקנאביס הטובים ביותר?" עם זאת, אם אתה אגרסיבי ומוכן להשקיע בחברה עם מעט מידע זמין, אתה יכול למצוא מניה שתיהיה אטרקטיבית עבורך.

בארצות הברית, מניות הקנאביס היו תנודתיים ביותר בשנת 2022. שוק זה עדיין נמצא בחיתוליו ויש הרבה אי וודאות לגבי האופן בו הממשלה הפדרלית תסדיר אותה. עם זאת, סוחרים פעילים רבים קונים חברות קנאביס מובילות על בסיס קצר טווח. בנוסף, ישנם כמה זרזים שיכולים לעורר את השוק בחודשים הקרובים.

ענף הקנאביס צומח והוא צפוי להתרחב ב -25 אחוזים עד 2030. זה יכול ליצור הזדמנות שוק ענקית. זו הסיבה שהמשקיעים מנסים להיכנס מוקדם.

חברות השולטות בשוק מוקדם ככל הנראה יהיו מנהיגים בעתיד. אם אתה רוצה להיכנס לקומת הקרקע, ייתכן שתרצה לשקול מניות משחק טהור, או כזה המורשה לפעול ביותר ממדינה אחת. חברות אלה ככל הנראה יהיו פחות רגישות למניפולציה בשוק ולתנודתיות של הענף.