האם פירות קפואים טובים לירידה במשקל? ‏


אתה יכול לאחסן פירות קפואים עד שנה, אבל כמה זמן זה יחזיק? בעוד שלפירות טריים יש חיי מדף קצרים בהרבה, ניתן לאחסן פירות קפואים במקפיא ולאכול אותם במועד מאוחר יותר. המפתח הוא להשתמש בפירות קפואים בתוך שנה. אבל יש יתרונות אחרים גם לפירות קפואים. להלן מספר יתרונות של פירות קפואים. ‏ אתה אפילו יכול להשתמש בו לסלטים וקינוחים!

לממתיק, להשתמש בממתיקים מלאכותיים, כמו סטביה. אלו חלופות הרבה יותר בטוחות לסוכר לבן. פירות קפואים שומרים על ויטמינים ומינרלים, אבל אל תנסה להפשיר אותם לפני האכילה. ואם אתם מחפשים אפשרות בריאה יותר, השתמשו במיץ פירות במקום סוכר לבן. אולם, הקפד לאכול פירות טריים ככל האפשר. אין לו את אותו הטעם כמו פירות קפואים.

כדי להגיש פירות קפואים כטריים, השאירו קצת קרח על הפירות. זה ייתן לו מרקם טוב יותר. בנוסף להיותם בריאים יותר, פירות קפואים הם גם מקור אנרגיה מהיר מעולה. אך היזהרו מפירות קפואים שהוכנו באופן מסחרי! חלקם מכילים סוכר נוסף! תבדוק קודם את התווית של עובדות התזונה! ודא שהפרי הקפוא שאתה קונה הוא למעשה פרי ולא מכיל סוכר נוסף! טיפול קטן יכול לעבור דרך ארוכה.

השינוי הראשון בטעם הפרי הקפוא מתרחש כאשר הוא מאוחסן בטמפרטורות גבוהות במשך זמן רב. ככל שהפירות קפואים יותר, כך הרכב הטעם שלהם משתנה. פירות קפואים ללא ממתיקים נוספים עדיין יכולים להכיל את אותו מספר קלוריות כמו פירות טריים. אם ברצונך לשמור את המרקם של פירות וירקות קפואים, ודא שאתה מוסיף כמות קטנה של דבש. זה יכול לקזז את תגובת הבראונינג ולשמר עוד חומרים מזינים.

מוטב ליהנות מפירות טריים מייד לאחר הקטיף. עם זאת, פירות קפואים שומרים יותר על ערכו התזונתי. פירות קפואים יכולים להיות זולים יותר מפירות טריים. קל לאחסן ולהוציא את הפירות כפי שצריך, או להפשיר אותם במקרר כדי ליהנות מאוחר יותר. ישנם יתרונות רבים אחרים של פירות קפואים, לכן קרא היטב את התווית. אז, תחליט בעצמך! הגיע הזמן לעשות בחירה בריאה.

פירות וירקות טריים מאבדים את תכולת נוגדי החמצון שלהם במהירות לאחר הקציר. לפירות קפואים יש חיי מדף ארוכים יותר ונמשכים עד שלושה חודשים במקפיא. בגרסה הטרייה יש גם סיכון גדול יותר לקלקל כי היא תאבד את הלחות מהר יותר. פירות וירקות טריים מאבדים את תכולתם התזונתית בתוך 3 ימי קציר, ואילו תוצרת קפואה מזינה יותר ונמשכת זמן רב יותר. אפילו טוב יותר, פירות קפואים נוחים יותר מטריים!

פירות וירקות קפואים הכילו רמות גבוהות משמעותית של ויטמין C, פרוביטמין A וקופלה כוללת מאשר דגימות טריות. ההבדל בין קפוא ורענן לא היה משמעותי. אבל מה היה ההבדל הגדול ביותר בין תוצרת טרייה וקפואה? התשובה היא קטנה. ואתה כנראה לעולם לא תדע עד שתנסה את זה!

אומנם התוצרת הטרייה הרבה יותר בריאה, אך פירות וירקות קפואים הם דבר נוח ועדיין גדושים בחומרים מזינים. אם אתה קצר בזמן או רק ממהר, פירות וירקות קפואים הם בחירה מצוינת. לתוצרת הטרייה יש פחות סוכר והיא בשלה, אבל פירות וירקות קפואים מכילים יותר מים. פירות וירקות קפואים מכילים פחות קלוריות ומזינים בדיוק כמו טריים! אבל כשאתה בצרה, פירות וירקות קפואים יכולים להיות בריאים בדיוק כמו טריים!

פרטים נוספים: פירות קפואים בחיפה