האם כדאי להשתמש במוצרי שיער כל יום?

מוצרי שיער

מוצרי שיער יכולים לעזור לשנות את המרקם והמראה של המנעולים על ידי שינוי המרקם או האורך שלו, שיפור הנפח או עיצוב הסגנון שלו. מוצרים זמינים עשויים לכלול שמפו, מרככים, ג ' לים או מוסים המסייעים במאמץ זה.

מוצרי שיער כימיים וסינתטיים לא רק גורמים לאי נוחות לאנשים מסוימים אלא הם גם מסוכנים לסביבה, מזהמים גופי מים ואוויר בפסולת רעילה שבסופו של דבר תמצא את דרכה חזרה לטבע.

האם מוצרי שיער בריאים?

מוצרי שיער מכילים כימיקלים רעילים המסוכנים לבריאותך, שעלולים להוביל לסרטן, גירוי בעיניים ובעור, אלרגיות או כל שילוב ביניהם. עליך לקרוא בעיון תוויות של שמפו, מרכך, תרסיסי שיער/ג 'לים, מוצרי עיצוב או ג' לים על מנת לבדוק שאף אחד מהם אינו מכיל מרכיבים כמו סולפטים, פרבנים, פתלטים או טריקלוזן העלולים לפגוע בבטיחותם ולהבטיח שתשתמש במוצרים ללא מרכיבים כאלה.

מוצרי שיער טבעיים בריאים יותר הן לקרקפת והן למנעולים. בהיותם עשויים מחומרים אורגניים, הם משחררים רעלים מינימליים לסביבה.

נוגדי חמצון חיוניים לשמירה על בריאות השיער והגוף; הם עוזרים להילחם ברדיקלים חופשיים העלולים לפגוע בתאי השיער והעור.

מוצרי שיער עם מרכיבים עשירים בחלבון יכולים לחזק ולעבות את המנעולים שלך תוך הוספת נפח וברק. בנוסף, הם עוזרים במניעת קצוות מפוצלים תוך שיפור המרקם-מושלם לשמירה על קצוות מפוצלים! לבריאות מיטבית, בחר מוצרים ללא צבעים – אם כי יקרים יותר ממקביליהם אך טובים יותר הן לבריאות והן לסביבה-הנמצאים בכל בית מרקחת או חנות יופי.

האם זה בסדר להשתמש במוצרי שיער כל יום?

כן-שימוש יומיומי במוצר השיער הוא בסדר גמור כל עוד לא תגזימו. שטיפות יומיות יכולות להפשיט שמנים טבעיים מגדילים, ולהשאיר את המנעולים יבשים ושבירים לאורך זמן, במיוחד אם משתמשים בכימיקלים קשים בשמפו או במרכך. יתר על כן, כביסה תכופה מדי עשויה לעורר קרקפת שמנונית לייצר הפרשות שמנוניות נוספות כדי לפצות על מה שהופשט, וליצור מעגל אינסופי של שטיפת יתר שרק מוסיף לכל יובש קיים במנעולים שלך.

ליתר ביטחון, אנו ממליצים להשתמש בכמות פרוטה של שמפו, מרכך ומוצרי עיצוב ברוב סוגי השיער-מה שאמור להספיק. בעת בחירת מוצרי שיער טבעיים או ידידותיים לסביבה ללא כימיקלים קשים כגון פרבנים ופתלטים שעלולים להשפיע לרעה על הבריאות. במילים פשוטות: מוצר השיער האידיאלי עובד גם עם הקרקפת וגם עם אורח החיים שלך כדי לקדם אושר ורווחה – מה שזה לא אומר!