איפה קונים שמן ארומתרפי (קלינדולה)


יש הרבה ויכוח על כמה קלינדולה שנה אתה צריך להשתמש בגן הירקות שלך. אמנם יש כמה דעות שאומרות שאתה צריך להשתמש רק עד שליש קלינדולה אתה באמת יכול לגדול בבית, ועדיין יש גן ארומטי להפליא. הכמות תלויה בכמות השמש שהאזור מקבל וכמה מים תצטרך כדי לשמור על בריאותם של הצמחים. אם אתה גר באזור עם גשמים כבדים, אז ברור שאתה לא רוצה להשתמש יותר מדי שמן. עם זאת, אם אתה חי באקלים יבש או באקלים קר, אתה יכול להשתמש בכמה קלינדולה שתרצה.

כשמדובר בקלינדולה , הדאגה העיקרית היא לא מה שאתה שותל, אלא איזה סוג של צמח זה. ניתן לגדל אותו בכל מיני תנאי אור, מאור שמש מלא ועד צל. יש כמה זנים שיכולים לגדול היטב בסירים. הם באים בצבעים רבים, אבל כולם ייראו אותו הדבר. ניתן כמובן להשיג את המשחה במגוון חנויות שמנים ארומתרפיים.

צמחי קלינדולה יכולים לשמש כקישוט לפטיו שלך כמו גם להיות טיפול צמחים נפלא למחלות שונות. ישנם סוגים רבים של תערובות שיכולים לעזור לצמחים שלך לשגשג. לקלנדולה תכונות אנטי-בקטריאליות, שהופכות אותה לשימושית במיוחד כתרופה לכוויות ועקיצות חרקים. זה גם יכול לעצור צמיחת עובש על הקירות והתקרות שלך.

רבים תוהים בכמה שמן קלינדולה להשתמש בגידול עשבים משלהם. קל לענות על השאלה הזאת כשאתה מבין איך צמחים מתנהגים. כל צמח הוא שונה. לכל צמח יש צורך מיוחד באור השמש, בחומרים מזינים, במים ובמבנה השורשים שלו. הוא יגדל טוב אם הוא יקבל מספיק אור שמש ומים. אם הוא מקבל יותר מדי שמש, אבל לא מספיק חומרים מזינים ומים, הוא בסופו של דבר ימות.

צמח הקלינדולה שלך לא צריכים להישאר בלי מים. זאת משום שהמים עלולים לגרום לשורשים להירקב. רוב המומחים ממליצים לך להשקות את הצמחים שלך מדי יום ביומו, אם כי אתה יכול לבחור לעשות זאת בתדירות גבוהה יותר במקרה הצורך. עדיף לשתול קלינדולה באדמה מנוקזת היטב שיש בה שפע של חומרים מזינים. הגינה שלך לא חייבת להיות 100% טבעית. אפשר להוסיף קצת דשן לאדמה שלך.

כמה טוב אתה יודע שהקלינדולה שלך ישפיע על כמות השמן שאתה מיישם בצמחים שלך. ככל שתדע יותר את הקלינדולה שלך, כך תוכל ללמוד יותר על הרגליהם. אל לך להפרות את הצמחים שלך לעתים קרובות מדי, כי זה יכול להשפיע על בריאותם. כמו כן, לא מים לעתים קרובות מדי. אלה הם רק קווים מנחים כדי לעזור לך להחליט כמה שמן קלינדולה להשתמש. עם זאת, זה תמיד רעיון טוב עבור מומחה גינון לקבל את הטיפים הטובים ביותר.

ברגע שאתה מכיר את כמות השמנים שיש להשתמש בהם, זה הזמן לשתול את הגינה שלך. זה רעיון טוב למקם את זרעי הקלינדולה במיכל רדוד. הזרעים יצטרכו לעבור מעל אדמת חימר לחה. אז תוודא שהאדמה לא לחה מדי. התחל את הגינה שלך בהסרת עשבים שוטים. אתה יכול להשתמש בחוד לחתוך כל עשב לא רצוי.

לאחר ששתלת את הזרעים, חשוב לאפשר להם לגדול לצמח בריא וצפוף. פרחים מקלינדולה השנה פורחים בסוף הקיץ ותחילת הסתיו. ברגע שהפרחים יתחילו לפרוח, תוכלו לצפות בהם מתפשטים מהצמח. אלה חדשות טובות מאוד, כפי שתדעו שהצמח שלכם החל לייצר פרחים. הפרחים גדולים מאוד ויכולים לגדול לגובה 15 ס "מ.