איזה ציוד דרוש כדי להשתתף באמנויות לחימה? ‏


כשמדובר בלימוד ספורט חדש או אמנות לחימה, תצטרך לרכוש את הציוד הנכון. ציוד אומנויות לחימה יכול לנוע מציוד מגן לשומרי פה, כוסות אתלטיקה, ושריון חזה. חשוב לבחור את הציוד המתאים לך, והנה רשימה קצרה של פריטים שצריכים להיות לך בהישג יד. לפני שאתה קונה כל ציוד, לוודא שזה מתאים כראוי. אם אתה לובש משהו שהוא הדוק מדי, אתה יותר סביר לקבל כאב ראש או להיות מסוגל לראות אגרופים באים. כמו כן, ציוד כף הרגל בדרך כלל יתפוגג לפני שאתה גדל מחוץ לזה, כך להשקיע בזוג שמתאים היטב. ודא לשוניות האצבעות שלך מתאימות כראוי.

שקי אגרוף הם חלקים חיוניים של ציוד לאומנות לחימה. שק אגרוף הוא חפץ גלילי המשמש לאימונים בקרב ידיים. הם עשויים מקנבס כבד, ויניל, או מעור דגן עליון, ויכולים לשקול בין מאה למאתיים ק "ג. כדי לשפר את המהירות, הקואורדינציה והקצב, תצטרך כפפת מיקוד. כפפת מיקוד עוזרת לך לחקות את התחושה של יריב אמיתי, ויכול לעזור לזקק את זמן התגובה ההגנתי שלך.

ציוד מגן חיוני לכל מתחיל או אמן לחימה מקצועי. גי הוא מדים בגוף מלא שמגן עליך מפני פגיעה פיזית. בדרך כלל, Gi עשוי בד לבן או שחור, אבל יש הרבה צבעים אחרים זמינים גם כן. גיס עשויים בד קל משקל, והם עמידים מספיק כדי לעמוד שעות של אימונים. אתה יכול לקנות ג 'י גם לגברים וגם לנשים, ואפילו לגרסאות לילדים.

הכשרה באמנויות לחימה כרוכה במסירות ומחויבות. הציוד הנכון יעזור לך להתאמן בבטחה וביעילות. בין אם ברצונך לפתח כוח וזריזות, או רק לשפר את המיקוד שלך, ציוד אומנויות לחימה יהפוך את האימונים שלך ליעילים ובטוחים יותר. תיק טוב ישמור הציוד שלך מאובטח ומוגן. אם אתה רק מתחיל, לשקול רכישת תיק ציוד כי יהיה להכיל את הציוד שלך ולאפשר לך לגשת אליו בקלות. אתה תהיה שמח שעשית!

אתה צריך כמה חתיכות של ציוד תלוי בסגנון הנבחר שלך. אתה צריך לבחור ציוד באיכות גבוהה, אשר יימשך זמן רב. ציוד זול יותר יקרע בקלות ולא ישרת אותך היטב, אז תשקיע בציוד איכותי. זה אולי קצת יותר יקר, אבל זה ישתלם בטווח הארוך. אז, אם אתה מחפש את הציוד הנכון, אתה לא צריך להסתכל רחוק יותר מאשר דרגון ספורט.

כיסוי הראש חיוני להגנה. זה מרכך מכות בראש ומונע זעזועי מוח. זה דומה לקסדות שאתה לובש במהלך ספורט אחר, אבל הוא הרבה יותר קל וקל להזיז את הראש בזמן אימון. הילוך זה גם מקל להזיז את הראש שלך במהלך מפגש אימונים. אז, לקבל קצת כיסוי ראש לילדים שלך. לעולם לא תצטער שהם התחילו! ציוד זה יעזור להם לגדול פיזית ונפשית.

הצמיחה של תעשייה זו נוצרה עקב התעניינות צרכנית בפעילויות פנאי. לדברי קווין לוגן, הכלכלן הראשי של HSBC, יותר אנשים מבזבזים כסף על בידור ובילוי. מגמה זו רק תימשך. עד 2022 צפוי השוק לגדול בקצב מתון. מדינות מתפתחות, כולל סין, צפויות לראות את קצב הצמיחה המהיר ביותר. APAC הוא האזור השני הכי מהיר לצמיחה, ואחריו צפון אמריקה והאמצע ואפריקה.

בעוד ציוד אומנויות לחימה הוא חיוני לאימונים שלך, אתה חייב להבטיח שימוש נכון. הקפד לבדוק את הציוד בקביעות כדי לוודא שהוא במצב טוב ותקין. אל תשכחו להתחמם ביסודיות ולשתות הרבה מים לפני האימון, והיזהרו בהכשרת תרגילים חדשים. ככלל, יש לבדוק באופן קבוע ציוד אומנויות לחימה. אם אתה מתאמן עם השותף שלך, תזכור להתחמם קודם ולהישאר מיובש במהלך הפגישה.

בנוסף לציוד אומנויות לחימה, אתה צריך להשקיע גם בשומרי פה. מכשירים אלה מגנים על הלסת והלשון שלך מפציעה, במיוחד בספורט מכה. שומר פה הוא השקעה טובה לא משנה איזה סגנון אתה מאמן. אתה תהיה שמח שעשית! ואל תשכח את היתרונות האינספור ששומרי הפה יכולים להביא. אם אתה רציני לגבי האימונים שלך, תצטרך גם שומר פה.